De weg naar Qatar deel 2, Noorwegen/Montenegro/Turkije

erka

Well-known member
Wat een gast is dat. 105 goals in zijn laatste 105 wedstrijden. 21 jaar jong is 'ie. Pfff....

Met dat tempo heeft ie Messi en Ronaldo al ingehaald op z'n 30e.
Hij heeft nu 2x zoveel goals op zijn 21e als Messi en 3x zoveel als Ronaldo. Mbappe heeft er trouwens nog veel meer, die staat al op 183 (!) op zijn 22e.
 
Laatst bewerkt:

BlauwVinger

Well-known member
Ik ben, in tegenstelling tot het zaaddodende en veldbrede macramé-gebrei, kenmerkend voor voetbal op landscape-formaat, voorstander van A4-voetbal. De kortste weg naar het doel, in letterlijke en figuurlijke zin, is de steekpass.

Ik pleit voor dug-outs op de korte zijde.
 

Joost

Well-known member
Turkije v Noorwegen in de volgende speelronde is vast heel spannend maar echt veel invloed zal dat resultaat niet hebben verwacht ik.

Wat het resultaat ook is, de ploeg die na het duel als 2e in de poule staat zal nog extra punten moeten verspelen wil het enige invloed hebben op Nederland v Noorwegen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Alleen als Noorwegen van Turkije verliest heeft het serieus impact. Dan mag Nederland zelfs van de Noren verliezen. Er uiteraard vanuitgaande dat de Noren en Nederland de rest van de interlands winnen.
 

Jacco

Well-known member
Dat klopt toch niet? Nederland behoudt dan 2 punten voorsprong op Turkije zodat Turkije ons nog kan passeren bij een verlies tegen Noorwegen
 

Susaa

Well-known member
Een prima potje van Nederlands elftal waarbij de 1-0 natuurlijk waaninnig lekker was zo binnen de minuut.

De Turken waren wel ontzettend waardeloos.
 

Joost

Well-known member
Alleen als Noorwegen van Turkije verliest heeft het serieus impact. Dan mag Nederland zelfs van de Noren verliezen. Er uiteraard vanuitgaande dat de Noren en Nederland de rest van de interlands winnen.
Nee want dan is de achterstand van Turkije nog steeds maar 2 punten.
 

Jacco

Well-known member
Het is zelfs zo dat het resultaat ook helemaal geen invloed heeft op de kansen op plek 2.

Er vanuit gaande dat Nederland, Turkijke en Noorwegen alle wedstrijden tegen de andere landen winnen, dan wordt Nederland tweede bij een verlies tegen Noorwegen .

Zo bezien wordt Turkije-Noorwegen wel erg saai.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan