Waarom?
Hup Holland hup! Jovetic is er niet eens bij vandaag.
Oranje speelde in Eindhoven soms oogstrelend voetbal in het WK-kwalificatieduel in groep G.Ik snap niet hoe jullie dit een prima potje kunnen vinden.
De commentator had het over dodelijke efficiëntie.Oranje speelde in Eindhoven soms oogstrelend voetbal in het WK-kwalificatieduel in groep G.
aldus teletekst
Ik snap niet hoe jullie dit een prima potje kunnen vinden.
Wel eens met Dusilo, in de CL ook al eens met zo’n jochie wat het veld op liep omdat ie iets van Ziyech moest. Oppassen dat dat niet een nieuwe trend wordt. Blijf gewoon op de tribune zitten als er gevoetbald wordt. Gesodemieter met die kutkinderen die maar denken dat ze alles mogen.Nou nou nou, kutjoch.
Maar ben jij dat Wierd Duk?
Tegen Montenegro4-0, wat is daar mis mee? Ik heb veel goede dingen gezien (en een paar defensieve blunders)
Zo goed is Turkije niet, je had daar nooit mogen verliezen. Dit Oranje moet gewoon in staat zijn deze groep te winnen. Waarschijnlijk is Noorwegen daarbij je grootste concurrent, en dan met name dankzij hun spits.Nederland heeft gewoon een matig team. Verdedigend hebben ze gewoon vandaag gefaald. Is dat de spits van Montenegro zijn vizier niet op scherp had staan. Een echte spits had de blunders van de verdedigers gewoon afgestraft.
Tegen Turkije mag je zulke fouten niet maken.
En toen tegen kaiserslautern stond er zelfs nog een groot hek om het veld… (dat wel open stond…)Waarom dat kutjoch dat het veld op rent zo leuk wordt gevonden.
Oppakken en voor de jeugdrechter er mee. En natuurlijk gaan oudere idioten het dan ook na doen als dit mag. En tig andere kinderen.
Voorlopig ook geen interlands in Eindhoven meer lijkt me. Gelukkig gebeurd het bij wedstrijden van PSV zelden/nooit (herinner me nog Kaiserslautern, schaam me nog steeds kapot daarvoor).
Tegen Montenegro
Zo goed is Turkije niet, je had daar nooit mogen verliezen. Dit Oranje moet gewoon in staat zijn deze groep te winnen. Waarschijnlijk is Noorwegen daarbij je grootste concurrent, en dan met name dankzij hun spits.