De weg naar Qatar deel 2, Noorwegen/Montenegro/Turkije

Abubakari

Well-known member
Dat zei Louis gister dus al, die Noren houden het bijna een hele wedstrijd vol maar dat lukt Montenegro niet, dat ligt niet in hun aard.
 

stc

Well-known member
Waarom?

Hup Holland hup! Jovetic is er niet eens bij vandaag.

Nederland heeft gewoon een matig team. Verdedigend hebben ze gewoon vandaag gefaald. Is dat de spits van Montenegro zijn vizier niet op scherp had staan. Een echte spits had de blunders van de verdedigers gewoon afgestraft.

Tegen Turkije mag je zulke fouten niet maken.
 
D

Deleted member 2709

Guest
Waarom dat kutjoch dat het veld op rent zo leuk wordt gevonden.
Oppakken en voor de jeugdrechter er mee. En natuurlijk gaan oudere idioten het dan ook na doen als dit mag. En tig andere kinderen.

Voorlopig ook geen interlands in Eindhoven meer lijkt me. Gelukkig gebeurd het bij wedstrijden van PSV zelden/nooit (herinner me nog Kaiserslautern, schaam me nog steeds kapot daarvoor).
 

Abubakari

Well-known member
Nou nou nou, kutjoch.
Maar ben jij dat Wierd Duk?
Wel eens met Dusilo, in de CL ook al eens met zo’n jochie wat het veld op liep omdat ie iets van Ziyech moest. Oppassen dat dat niet een nieuwe trend wordt. Blijf gewoon op de tribune zitten als er gevoetbald wordt. Gesodemieter met die kutkinderen die maar denken dat ze alles mogen.
 

Mario

Well-known member
Nederland heeft gewoon een matig team. Verdedigend hebben ze gewoon vandaag gefaald. Is dat de spits van Montenegro zijn vizier niet op scherp had staan. Een echte spits had de blunders van de verdedigers gewoon afgestraft.

Tegen Turkije mag je zulke fouten niet maken.
Zo goed is Turkije niet, je had daar nooit mogen verliezen. Dit Oranje moet gewoon in staat zijn deze groep te winnen. Waarschijnlijk is Noorwegen daarbij je grootste concurrent, en dan met name dankzij hun spits.
 
  • Leuk
Waarderingen: erka

JMD

Well-known member
Waarom dat kutjoch dat het veld op rent zo leuk wordt gevonden.
Oppakken en voor de jeugdrechter er mee. En natuurlijk gaan oudere idioten het dan ook na doen als dit mag. En tig andere kinderen.

Voorlopig ook geen interlands in Eindhoven meer lijkt me. Gelukkig gebeurd het bij wedstrijden van PSV zelden/nooit (herinner me nog Kaiserslautern, schaam me nog steeds kapot daarvoor).
En toen tegen kaiserslautern stond er zelfs nog een groot hek om het veld… (dat wel open stond…)

Maar idd eens met abu en er zal voorlopig geen interland in Eindhoven zijn lijkt me. Wel jammer want imo zijn juist de interlands tegen wat kleinere landen beter op hun plaats in Eindhoven dan in Amsterdam of Rotterdam.
 

Joost

Well-known member
Tegen Montenegro

Waarvan alleen Engeland ooit ruimer won en Denemarken in de vorige WK kwalificatie zelfs verloor. Dat Engeland had toen ook nog een appeltje met ze te schillen aangezien in een eerdere kwalificatie het tweemaal gelijk werd.
 

stc

Well-known member
Zo goed is Turkije niet, je had daar nooit mogen verliezen. Dit Oranje moet gewoon in staat zijn deze groep te winnen. Waarschijnlijk is Noorwegen daarbij je grootste concurrent, en dan met name dankzij hun spits.

Als Nederland zo goed was geweest hadden ze wel bovenaan gestaan. Dit Oranje is niet zo goed als men denkt. Ze gaan het nog moeilijk krijgen tegen Turkije.
 
Bovenaan