De piramide

De piramide

• Totaal aantal stemmers
    17

Fregge

Well-known member
Die hoeven niet groter te worden, hooguit meer competities van hetzelfde niveau.
En als ze wel groter zouden worden, lijkt me dat ook geen ramp.
Dat clubs die nu al pp zaterdag spelen dan sneller zouden degraderen zie ik ook niet gebeuren.

Maar dat gaat wel gebeuren hoor. Zie niet hoe je het anders wil oplossen. 2 competities van 10 teams?

JMD

Well-known member
En daarom zou ik voor het standaard zaterdagvoetbal een uiterste aanvangstijd van 15.00 verplicht willen stellen ( zoals het eerder ook in de reglementen gestaan schijnt te hebben, lees ik van bonehead ) Tenzij beide clubs een later tijdstip op zaterdag overeen komen.
En anders moet het voorstel maar opnieuw geblokkeerd worden.
Ga je nou serieus je eigen post quoten en daar vervolgens op reageren? Waarom dan niet in 1 post.

De Groene Scout

Well-known member
In Oost gelukkig ook extra aanmeldingen van grote clubs. Quick'20, HHC en ATC'65 doen ook mee. Samen met Excelsior'31 en HSC'21 nu dus 5 clubs en op iets verdere afstand DTS (Ede) en DVS (Ermelo)
Gaat de goede kant op. Ik verwacht nu nog wel enkele grote Twentse clubs erbij.

de waan

Well-known member
Ik mis toch ook nog wel wat opvallende namen: Rohda Raalte, TVC'28, Tubantia, Winterswijk, Longa'30, AZSV om er maar een paar te noemen.

Joost

Well-known member
Die hele corona pauze en het stilvallen van de semi-prof competities biedt wel een uitstekende mogelijkheid om een paar rigoreuze dingen door te duwen.

De Groene Scout

Well-known member
Prima stukje hoor Fregge, maar hoe zit het met de 'echte' amateurs mochten die toevallig terecht komen op het 'semi-prof-niveau'. Moeten ze dan ook betalen of krijgen ze ook zonder dat te doen het stempel semi-profclub? :confused:

Fregge

Well-known member
Dat zou hetzelfde zijn als Katwijk zou promoveren. Dan gaan ze onder BVO's tellen, geloof ik. Niveau bepaalt de benaming dan dus.

Unregistere

Well-known member
En qua eisen? Moet bijvoorbeeld RVVH als ze vanuit de 'amateurs' (1e klasse) promoveren naar de 'semiprofs' (hoofdklasse) aan andere eisen voldoen? Of laat je daarin alles vallen?

Fregge

Well-known member
Word al gedaan geloof ik. Al zijn de meeste van de overstap van de hoofdklasse naar de Derde Divisie. Ik geloof bijvoorbeeld dat eerst de afstand van kleedkamer tot veld te lang was bij ons.

Unregistere

Well-known member
Word al gedaan geloof ik. Al zijn de meeste van de overstap van de hoofdklasse naar de Derde Divisie. Ik geloof bijvoorbeeld dat eerst de afstand van kleedkamer tot veld te lang was bij ons.

Ja, maar ik denk dan meer aan bepaalde financiële eisen. Aansluitend op de vraag van De Groene Scout of echte amateurs in de hoofdklasse bijvoorbeeld moeten gaan betalen.

Bovenaan