De piramide

De piramide

• Totaal aantal stemmers
    17

JMD

Well-known member
Zullen we overleggen dat als jij in de herhaling valt ik jou dan steeds een dementerende idioot ga noemen ?
Zet het maar onder een snelkoppeling, want NO is een langspeelplaat die in een groef blijft hangen. No matter wat voor argumenten er ook worden aangedragen, elke keer kan je alle vinkjes op de NO-groefindeplaatbingo zetten.

noordooster

Well-known member
Zullen we overleggen dat als jij in de herhaling valt ik jou dan steeds een dementerende idioot ga noemen ?

Het lijkt me verstandiger, dat je je fatsoen houdt.

Degenen die mij betichten van het herhalen van zaken zien een splinter in andermans oog, maar de balk in eigen oog zien ze niet.
Zij verkondigen meermalen hetzelfde. Het verschil is dat ik me daar minder druk om maak dan zij.

SanMark.

Well-known member
Het lijkt me verstandiger, dat je je fatsoen houdt.

Degenen die mij betichten van het herhalen van zaken zien een splinter in andermans oog, maar de balk in eigen oog zien ze niet.
Zij verkondigen meermalen hetzelfde. Het verschil is dat ik me daar minder druk om maak dan zij.

Het lijkt mij verstandiger om op eens hele teksten in te gaan en niet alleen op kleine stukjes waar jij dan weer een groot punt van maakt.

Daarnaast komen diverse mensen hier met cijfers en links en jij komt alleen met vage argumenten en van horen zeggen .

Vergat ik dus nog liegende voor dementerende idioot te zetten.

Unregistere

Well-known member
Het kaartje klopt overigens niet meer helemaal, want ik heb Magreb'90 er nog in staan... Maar goed, het gaat om het idee.
En de verdeling van de HK is natuurlijk geheel willekeurig, het Noordoosten apart lijkt me logisch, maar de overige 3 had ik ook anders kunnen invullen. Heb af en toe wat keuzes gemaakt (zoals veel clubs in regio Rotterdam bij elkaar). Idem bij de 3e divisie, daar heb ik de Bollenstreekclubs bij elkaar gehouden. Zo zijn er natuurlijk meer keuzes te maken.

Ik zou me kunnen voorstellen dat IFC hier heel blij mee zou zijn. Wedstrijden tegen Capelle, Smitshoek, SC Feyenoord, Zwaluwen, XerxesDZB en het Chelsea van de Botlek gaat voor hen veel meer belangstelling opleveren dan de duels met diverse huidige tegenstanders.

De opzet voor de derde divisie zou voor ASWH niet heel veel verschil maken, schat ik zo in. We hebben al niet echt derby's, dat worden er op deze manier niet meer, maar ook niet minder. Reisafstand zal wel afnemen, vermoed ik.

noordooster

Well-known member
Het lijkt mij verstandiger om op eens hele teksten in te gaan en niet alleen op kleine stukjes waar jij dan weer een groot punt van maakt.

Daarnaast komen diverse mensen hier met cijfers en links en jij komt alleen met vage argumenten en van horen zeggen .

Vergat ik dus nog liegende voor dementerende idioot te zetten.

Over herhaling van zetten gesproken : Dit heb ik al zo vaak zien beweren, dat ik er nu toch maar eens een keer wat van moet zeggen :
Het klopt niet !

noordooster

Well-known member
Ik zou me kunnen voorstellen dat IFC hier heel blij mee zou zijn. Wedstrijden tegen Capelle, Smitshoek, SC Feyenoord, Zwaluwen, XerxesDZB en het Chelsea van de Botlek gaat voor hen veel meer belangstelling opleveren dan de duels met diverse huidige tegenstanders.

Maar er is ook niemand die beweert, dat zondagclubs als IFC hier geen voordeel van hebben.

SanMark.

Well-known member
Over herhaling van zetten gesproken : Dit heb ik al zo vaak zien beweren, dat ik er nu toch maar eens een keer wat van moet zeggen :
Het klopt niet !

Bv een Joost heeft alles onderbouwt met cijfers en eventuele links. Jij komt nooit met cijfers alleen maar met vage geruchten nadat jij toevallig weer iemand hebt gesproken bij een fossielen zaterdagclub.

Totaal niet controleerbaar en niet geloofwaardig.

Bedriegende zou ik er ook nog bij kunnen zetten in het vervolg als je weer in de herhaling valt.

noordooster

Well-known member
Bv een Joost heeft alles onderbouwt met cijfers en eventuele links. Jij komt nooit met cijfers alleen maar met vage geruchten nadat jij toevallig weer iemand hebt gesproken bij een fossielen zaterdagclub.

Totaal niet controleerbaar en niet geloofwaardig.

Bedriegende zou ik er ook nog bij kunnen zetten in het vervolg als je weer in de herhaling valt.

Zoals ik reeds zei, dit heb je al heel vaak gezegd ( over herhaling gesproken ) en het klopt niet.

JMD

Well-known member
...

San Mark, voeg even 'fantast' toe aan je rijtje dat je voor 'dementerende idioot' kan zetten... (zie ook de vage links waarmee hij aankomt)
Hallucinerend kan ook, want NO ziet continu dingen die er niet zijn.

JMD

Well-known member
Maar er is ook niemand die beweert, dat zondagclubs als IFC hier geen voordeel van hebben.

Zaterdagclubs als Capelle, Smitshoek, SC Feyenoord, Zwaluwen, Xerxes enz hebben er ook voordeel van, want die hoeven niet meer naar bv DFS of Volendam, maar spelen meer duels in de regio.
Maar goed, dat wil je natuurlijk niet zien met je beperkte beeld.

noordooster

Well-known member
...

San Mark, voeg even 'fantast' toe aan je rijtje dat je voor 'dementerende idioot' kan zetten... (zie ook de vage links waarmee hij aankomt)
Hallucinerend kan ook, want NO ziet continu dingen die er niet zijn.

Ook dit heb je al heel vaak gezegd ( over herhaling gesproken ) en het klopt niet.

noordooster

Well-known member
Over alles wat hier wordt beweerd ( zoals zo vaak bij herhaling is gedaan ) heb ik het ooit een of meerdere malen gehad en in voorkomende gevallen met argumenten omkleed of weerlegd al naar gelang er wordt beweerd.
Als men dat niet leest of niet snapt is dat niet mijn probleem.
Ik ga dat dus ook niet nogmaals allemaal vertellen.
Ook al omdat ik dan hoor, dat ik het allemaal al eens heb verteld.

Bonehead

Well-known member
Geen idee of je dit nu serieus bedoelt of niet (je kent mijn problemen met herkennen van knipogen...), maar toch even een reactie:
ze moeten op zaterdag spelen omdat ze tegen zaterdagclubs spelen. En die 18.00 tijden in HK/3e div die gaan zullen dus vooral gaan gebeuren bij zondagclubs (want zatclubs trappen gewoon om 14.30/15.00 af), dus is VVSB juist wel een goed voorbeeld.

Overigens is er op zaterdagavond natuurlijk ook concurrentie van profvoetbal.

:D Nou het was wel deels serieus. Wedstrijden in de zondagcompetities worden met enige regelmaat op zaterdagavond gespeeld.

Overigens vind de accommodatie excuus maar een smoes. Als je gaat schuiven kun je op elk gewenst tijdstip spelen. Ze zou zelfs met de jeugd naar de zondag kunnen gaan (als er natuurlijk geen principi?le zaterdagclub bij betrokken is). Doen ze in het westen naar verluid ook. Waar een wil is, is een weg.

Nee, dat vind ik zeker niet.
Als het waar is wat Jonkers zegt, zou 25 % tegenstander zijn van gemengde hoofdklassen.
Hier zie ik niemand anders dan ik, die ook dat standpunt heeft.
De meerderheid van de derde divisionisten was tegen mixen.
In dvk was ik de enige. :eek:mg:

Tsja, er zullen misschien ook wel mensen of clubs zijn die het allemaal niet zoveel uitmaakt en geen voorkeur hebben. Het is niet allemaal zwart of wit.

SanMark.

Well-known member
Over alles wat hier wordt beweerd ( zoals zo vaak bij herhaling is gedaan ) heb ik het ooit een of meerdere malen gehad en in voorkomende gevallen met argumenten omkleed of weerlegd al naar gelang er wordt beweerd.
Als men dat niet leest of niet snapt is dat niet mijn probleem.
Ik ga dat dus ook niet nogmaals allemaal vertellen.
Ook al omdat ik dan hoor, dat ik het allemaal al eens heb verteld.

Je kan het gewoon niet. Dat is wat anders.

noordooster

Well-known member
:D
Overigens vind de accommodatie excuus maar een smoes. Als je gaat schuiven kun je op elk gewenst tijdstip spelen. Ze zou zelfs met de jeugd naar de zondag kunnen gaan (als er natuurlijk geen principi?le zaterdagclub bij betrokken is). Doen ze in het westen naar verluid ook. Waar een wil is, is een weg.
.

Klopt.
Als je hoort, dat een wedstrijd om 17.00 of 18.00 uur wel kan, maar om 14.30 uur niet, dan kan er toch sowieso geschoven worden.
Als je dan hoort, dat men het zo belangrijk vindt, dat een A1 om 14.30 uur op het hoofdveld speelt, dan is de wil er ook niet.
N.m.m. is wat onmogeljk wordt genoemd in veel gevallen gewoon onwil, vooral ook ingegeven door " we moeten niet teveel prijsgeven".
De voorgestelde wijziging van Jonkers om eerst een overgangsperiode van 2 jaar te nemen om op zaterdag ipv om 14.30 te kunnen starten aan het eind van de middag, verandert na 2 jaar al gauw in een verworven recht en een blijvende verslechtering.

@batigoal:
Overigens zijn jij en ik het nogal eens oneens. En dat is op zich niet erg.
Wat ik wel mooi aan je vindt, is dat je ook zo nu en dan een afwijkend standpunt durft in te nemen en regelmatig hier niet meehuilt met de wolven in het bos.

de waan

Well-known member
:D Nou het was wel deels serieus. Wedstrijden in de zondagcompetities worden met enige regelmaat op zaterdagavond gespeeld.

Het is in dit kader wel grappig om te vermelden dat VVSB 11 seniorenteams op zaterdag heeft en 1 op zondag (die dus ook vrijwel nooit op zondag speelt). Het accommodatieprobleem - voor zover zij dat al aanvoeren - is dus onzin. Maar dat zij graag om zes uur spelen vind ik heel logisch. Het "avondje VVSB" is echt een beetje een begrip geworden daar begrijp ik. Andere teams allemaal uitgespeeld en dan nog een mooi toetje en na afloop nog een zaterdagavondfeestje in de kantine. Het is me ook totaal een raadsel waarom dat dan per se op zaterdagmiddag moet worden gespeeld. Omdat die 40 supporters die de gemiddelde uitclub meeneemt dat liever hebben?

Alleen in West I speelt trouwens jeugd op zondag. Als je dat wilt invoeren kun je dat natuurlijk niet als individuele club doen.

Bovenaan