Als je deze huidige 6 districten wil behouden maar naar bijvoorbeeld 8 eerste klassen wil, dan vallen er wellicht 2 eerste klassen in West I en 2 in Oost bijvoorbeeld, maar het jaar daarop kan dat dus weer anders zijn. Hoe lager het niveau hoe meer wisselingen je dan krijgt. Dat gaat ten koste van de overzichtelijkheid van de piramide die we nu wel hebben. Dan zou je dus alle districten kunnen afschaffen, nadeel is dat de clubs moeilijker zijn terug te vinden en vanaf de 3e klasse zit je met 32 competitie's en helaas zitten er maar 26 letters in het alfabet![]()
Als je deze huidige 6 districten wil behouden maar naar bijvoorbeeld 8 eerste klassen wil, dan vallen er wellicht 2 eerste klassen in West I en 2 in Oost bijvoorbeeld, maar het jaar daarop kan dat dus weer anders zijn. Hoe lager het niveau hoe meer wisselingen je dan krijgt. Dat gaat ten koste van de overzichtelijkheid van de piramide die we nu wel hebben. Dan zou je dus alle districten kunnen afschaffen, nadeel is dat de clubs moeilijker zijn terug te vinden en vanaf de 3e klasse zit je met 32 competitie's en helaas zitten er maar 26 letters in het alfabet![]()
Zoals ik al zei, gewoon geen districten meer dus voor de 1e elftallen.
En ja, dan krijg je lettercombinaties. En AA is dan een onhandige.
Maar zou je geen getallen kunnen doen? Dat is nu ook al zo voor de districtsbeker volgens mij in de groepsfase.
Gewoon 3e klasse 131 ofzo.
Gisteravond is besloten dat ASWH zich definitief gaat inschrijven voor de nieuwe Onder 23 competitie. De komende tijd zal het plan van aanpak verder worden uitgewerkt.
Reageer even op het tweetje van HSC dan.![]()
Ik snap alleen niet waarom ze die max. leeftijden niet gelijk trekken. In de piramide is het Onder 24, dan krijg je de Onder 21 en daaronder weer Onder 23. :cab:
Als ik Ajax was zou ik toch zo'n Onder 21 team inschrijven. Met het wegvallen van de Onder 19 ontstaat er toch een flink gat tussen Onder 24 en Onder 18.
Help me even, maar van Onder 24 heb ik werkelijk nog nooit gehoord. Bestaat zo'n competitie wel?
Teams in de piramide zijn allemaal Onder 24.
https://m.fcupdate.nl/voetbalnieuws...een-spelers-onder-24-jaar-in-beloftenploegen/
Teams in de piramide zijn allemaal Onder 24.
https://m.fcupdate.nl/voetbalnieuws...een-spelers-onder-24-jaar-in-beloftenploegen/
Ja, was 1 maart, maar inmiddels opgeschoven naar 20 maart.Is er ook een einddatum voor de inschrijving ?
Bij HSC'21 inmiddels enkele keren gesprekken over geweest en we willen wel graag, maar zien toch ook nog wel een aantal bezwaren. Zo blijkt tot dusverre dat de animo in de regio (zeg maar binnen een straal van 80 km van Haaksbergen af) minimaal is. Meeste daadwerkelijke toezeggingen komen uit West. In dat geval blijf je zitten met de extreme reisafstanden en dus extra vervoerskosten. Dispensatie is echt minimaal ingericht op dit moment. Feitelijk mag alleen de keeper ouder zijn en verder niemand.