De piramide

De piramide

• Totaal aantal stemmers
    17

noordooster

Well-known member
Sparta Nijkerk , Putten, AZSV en Dino eruit en HZZV , Hoogeveen , Alcides , MSC, Achilles Assen en Be Quick erbij. Lijkt mij heel aantrekkelijk.

Voor wie aantrekkelijk?
Voor Genemuiden, Urk, Flevo Boys, Deto, WHC, Apeldoorn, Berkum en Excelsior '31 ?
En dan lekker uitwedstrijden om 18.00 uur ?
En dan een competitie met wedstrijden geheel over het weekend verdeeld ?
De za. hoofdklasse B is aantrekkelijker.

SanMark.

Well-known member
Voor wie aantrekkelijk?
Voor Genemuiden, Urk, Flevo Boys, Deto, WHC, Apeldoorn, Berkum en Excelsior '31 ?
De za. hoofdklasse B is aantrekkelijker.

Dat is jou mening. 75% van de clubs heeft een andere mening.

noordooster

Well-known member
Dat is jou mening. 75% van de clubs heeft een andere mening.

In de derde divisie was een grote meerderheid van de clubs tegen een mix.
Dat is echt gemeten en dat was ondanks dat eraan zat te komen dat er in de za. derde divisie een overdaad aan beloftenteams zat aan te komen.
In de tweede divisie was ook een meerderheid terecht erg ontevreden met de za. zo mix die daar werd ingevoerd.
Beter zou zijn, en zeker voor het zaterdagvoetbal, te gaan naar de situatie van 2016, dus 2 Topklassen (za-zo) als hoogste amateurniveau en geen beloftenteams.

SanMark.

Well-known member
In de derde divisie was een grote meerderheid van de clubs tegen een mix.
Dat is echt gemeten en dat was ondanks dat eraan zat te komen dat er in de za. derde divisie een overdaad aan beloftenteams zat aan te komen.
In de tweede divisie was ook een meerderheid terecht erg ontevreden met de za. zo mix die daar werd ingevoerd.
Beter zou zijn, en zeker voor het zaterdagvoetbal, te gaan naar de situatie van 2016, dus 2 Topklassen (za-zo) als hoogste amateurniveau en geen beloftenteams.

Val godverdomme nou niet steeds in de herhaling dementeerden idioot.

Kom eens met cijfers en niet met wat vage argumenten.

noordooster

Well-known member
Val godverdomme nou niet steeds in de herhaling dementeerden idioot.

Kom eens met cijfers en niet met wat vage argumenten.

Je hebt dus nog steeds moeite je fatsoen te bewaren ?
Die enqu?tes van de tweede en van de derde divisie zijn hier indertijd gewoon gepubliceerd.
Een mix heeft voor de zaterdag louter financi?le en sportieve nadelen en is voor hen daarom erg ongunstig.

SanMark.

Well-known member
Je hebt dus nog steeds moeite je fatsoen te bewaren ?
Die enqu?tes van de tweede en van de derde divisie zijn hier indertijd gewoon gepubliceerd.
Een mix heeft voor de zaterdag louter financi?le en sportieve nadelen en is voor hen daarom erg ongunstig.

Over het algemeen kan ik prima mijn fatsoen bewaren.

Ik tilt alleen van een keer op keer repeteerden mening die nergens op gestoeld is.

Zelfs in bovenstaande post ga je weer continue herhalen. Kom met iets nieuws.

JMD

Well-known member
Wie zegt dat dat gaat gebeuren? Kon. HFC (zondagclub) speelt bijv. inmiddels vaak gewoon op zat 14.30/15.00 thuis in de 2e divisie.

Je weet dat dat niet gaat gebeuren, de zaterdag wordt de speeldag bij mixen, alleen als beide clubs dat willen wordt het zondag.
Niet alleen kan je dus geen feiten brengen, je argumenten zijn ook nog eens vals, alles om zondag maar in een verkeerd daglicht te zetten.
Jij bent gewoon niet neutraal in deze, het is hetzelfde als aan een PVVer vragen wat hij van de bouw van een nieuwe moskee vindt. Dat zal hij helemaal niks vinden, maar die moskee komt er toch. Precies hetzelfde is het met het mengen. Je moet het vragen aan neutralen, niet de oogkleppenmensen. Dat jij de neutralen 'pro zondag' noemt is puur omdat jij extreemzaterdag bent en iedereen die een beetje meedenkt al niet als 'zaterdag' benoemt.

Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
Heb eens gekeken hoe de HK Zat/ZOn zou uitpakken als het gemengd wordt.

Het eerste plaatje geeft de huidige situatie aan (2x za, 2x zo), het 2e plaatje een mogelijke indeling van 4 gemengde HK. Dat levert toch een flink aantal extra derby's op. En ja, op het randje kan je net fout zitten, maar dat is nu bv ook met Alphense Boys, dat vorig jaar zondag HK speelde 'naar het noorden' en nu naar Zuid Limburg moet.

Bekijk bijlage 486 Bekijk bijlage 487

Ben wel ge?nteresseerd in deze plaatjes, JMD. Alleen ze pakken heel erg klein uit. Heb je misschien ook een grotere versie of een link naar een groter plaatje?

JMD

Well-known member
Het kaartje klopt overigens niet meer helemaal, want ik heb Magreb'90 er nog in staan... Maar goed, het gaat om het idee.
En de verdeling van de HK is natuurlijk geheel willekeurig, het Noordoosten apart lijkt me logisch, maar de overige 3 had ik ook anders kunnen invullen. Heb af en toe wat keuzes gemaakt (zoals veel clubs in regio Rotterdam bij elkaar). Idem bij de 3e divisie, daar heb ik de Bollenstreekclubs bij elkaar gehouden. Zo zijn er natuurlijk meer keuzes te maken.

erka

Well-known member
Mooi kaartje, wie kan hier tegen zijn.

Ik zou Baronie van C naar D doen, Jodan Boys B->C en dan CSV Apeldoorn D->B.

Mug

Member
Helaas krijgt in Nederland de minderheid steeds vaker zijn zin. Als je maar hard blijft schreeuwen legt de meerderheid zich er wel bij neer. Dat heet democratie.Waneer 75 procent voor is ,geen discussie meer.

SanMark.

Well-known member
Nou moeten we niet de hele zaterdagkant als Noord-Oosters afschilderen , er zitten natuurlijk ook meer dan genoeg mensen tussen met het nodige gezonde verstand.

JMD

Well-known member
Ik zou Baronie van C naar D doen, Jodan Boys B->C en dan CSV Apeldoorn D->B.
Had ook gekund ja. Dat zijn dus precies de grensgevallen die ik bedoelde. Ik zat ipv Baronie overigens aan Achilles Veen te denken om eventueel naar D te zetten, maar dan verliezen zij hun 'derby' tegen Unitas.

JMD

Well-known member
Nou moeten we niet de hele zaterdagkant als Noord-Oosters afschilderen , er zitten natuurlijk ook meer dan genoeg mensen tussen met het nodige gezonde verstand.
Jep, eens.
Alleen is het precies wat Mug zegt, de schreeuwlelijkerds blijven schreeuwen tot ze hun zin krijgen. Of ze 50% of slechts 10% achter zich hebben staan maakt ze niks uit. Zij moeten hun zin hebben en eenieder die het niet met ze eens is wordt zwart gemaakt.

Bovenaan