Laat mij er buiten ajb. Mijn echte naam is op dit forum nog nooit gebruikt.
Natuurlijk wel, maar dat hoeft hij niet te weten.Huh? Heet je in het echt niet gevegt dan?
Netjes Waan dat je zo geduldig aan die autist antwoord hebt gegeven.
Ik ben best een aardige jongen in het echt.
Dat is niet quasi cool, maar ?cht cool.
Dat is niet quasi cool, maar ?cht cool.
Wat ben je toch ook verschrikkelijk schijnheilig. Jij maakt zelf anderen ook uit voor alles en nog wat. Maar o wee als anderen wat zeggen, dan gaan we jankend naar mama toe, krijsend over 'zoveel onrecht'.Ook raar trouwens wanneer je van hem niets hoort, wanneer dvk-leden de meest waanzinnige scheldwoorden, insinuaties en ander onfatsoen naar de kop geslingerd krijgen van figuren als bv SanMark, Kip, JMD, erka of JFK . Dan wordt niet op een correctie aangedrongen.
Waarmee dus bevestigd wordt wat ik zei.
Waarmee dus bevestigd wordt wat ik zei.
meest waanzinnige scheldwoorden, insinuaties en ander onfatsoen naar de kop geslingerd
SJC gaat weer terug naar de zondag.
Dat eerste wordt volgens mij nu als makkelijk excuus gebruikt. Ja, ze zijn aan het verbouwen. Dat klopt. Maar eerder in het seizoen hoorde je SJC ook al klagen dat ze geen ruimte hadden om op zaterdagmiddag te spelen, en nu staat ineens de derby tegen Quick Boys van volgende week gewoon op zaterdag 14.30.Voornaamste probleem is de verbouwing volgens mij. Verliezen ze wel de mooie derby's.
‘Promotie/degradatie Eerste Divisie en Tweede Divisie voor lange tijd bevroren’
Er lijkt ook de komende jaren geen promotie/degradatie plaats te gaan vinden tussen de Eerste Divisie en de Tweede Divisie. Dat blijkt uit stukken van de KNVB. ,,Het voorstel is om een langere periode van bevriezing van de P/D-regeling tussen de eerste en twee divisie aan te houden wanneer in het najaar van 2019 geen breed draagvlak aanwezig is.”
https://www.voetbal247.nl/promotie-...e-en-tweede-divisie-voor-lange-tijd-bevroren/
Onwaarschijnlijke slapjanussen. Doe gewoon vrijwillige promotie. Dan is er toch niks aan de hand?