De piramide

De piramide

• Totaal aantal stemmers
    17

SanMark.

Well-known member
Het lijkt alsof dvk-familie het een beetje benauwd krijgt en daarom wild om zich heen gaat slaan.

Ja dat maak jij er van.

Ik sta hier aardig neutraal in.

En of ze nu allemaal om 14.30 spelen of om vrijdag beginnen en op zondagavond de laatste wedstrijd is. Het zal mij jeuken.

Grappige is juist dat jij de enige bent die er van alles bij verzint qua vage bronnen maar als er hier mensen kort opzitten je dat af doet als een enkele mening.

JMD

Well-known member
Grappige is juist dat jij de enige bent die er van alles bij verzint qua vage bronnen maar als er hier mensen kort opzitten je dat af doet als een enkele mening.
Of gewoon niet meer reageren en weer hetzelfde riedeltje afdraaien

JMD

Well-known member
Hoewel mijn voornaam Ren? had moeten zijn ( weggestemd door opa gevegt ) komt het niet eens in de buurt. Mijn achternaam is een stuk erudieter.

Ik denk dat je achternaam Lul is, en voornaam Bokke... Lijkt me erudiet genoeg voor iemand met een duikbril op.

stc

Well-known member
Ik kom al best lang niet meer bij clubs uit het amateurvoetbal. Maar ik ben van mening dat het in deze tijden voor een aantal clubs niet meer uitmaakt of ze op zaterdag of zondag uitkomen.

noordooster

Well-known member
Ik kom al best lang niet meer bij clubs uit het amateurvoetbal. Maar ik ben van mening dat het in deze tijden voor een aantal clubs niet meer uitmaakt of ze op zaterdag of zondag uitkomen.

In deze tijden zijn er ook een aantal clubs die er anders over denken.

noordooster

Well-known member
Het blijft oorverdovend stil bij de PR-machine van MSC en zijn voorzitter Jonkers.
Na de bijeenkomst van HA-hoofdklassers in Meppel zouden er vorige en deze week bijeenkomsten worden gehouden van de andere 3 hoofdklassen om ook de plannen van Jonkers te bespreken. Niets over te vinden.
Een heel verschil met januari dit jaar toen de machine wel zijn werk deed.

SanMark.

Well-known member
Het blijft oorverdovend stil bij de PR-machine van MSC en zijn voorzitter Jonkers.
Na de bijeenkomst van HA-hoofdklassers in Meppel zouden er vorige en deze week bijeenkomsten worden gehouden van de andere 3 hoofdklassen om ook de plannen van Jonkers te bespreken. Niets over te vinden.
Een heel verschil met januari dit jaar toen de machine wel zijn werk deed.

Beter zoeken.

Jij gaat straks helemaal huilen...

Bovenaan