De piramide

De piramide

• Totaal aantal stemmers
    17

de waan

Well-known member
Eerdere infiltratiepogingen van Speelziek (ook wel Mister Hercules, nadat hij daar drie jaar trainer is geweest) bij DTS Ede en Bennekom mislukten helaas, maar nu heeft het zondagvoetbal hem dan toch als mol weten te plaatsen bij Sparta Nijkerk, om het systeem van binnenuit kapot te maken.

Beetje toejuichen dat het ze leuk lijkt om tegen een club die op een steenworp afstand is gelegen te spelen. Bah. Zijn missie is dus wel duidelijk.

de Kok

Member
Misschien dat het effect in wat meer 'hardcore' Feyenoord- of Ajax-gebied ook nog wat groter is.

Soms kom je inderdaad in de rust een kantine binnen waar dan meer volk zit dan er langs het veld staan. Een deel daarvan is dan echter ook niet meer in staat naar voetbal op een scherm te kijken. :eek:mg:

Dat laatste en dat is vooral belangrijk in het zat voetbal, is straks ten einde als de kabinetsplannen worden doorgevoerd.
HET ZUIPEN IS DAN AFGELOPEN!

noordooster

Well-known member
Ik ben benieuwd hoe de clubs uit de derde divisie nu denken over een mix, nadat plannen in die richting nog maar kort geleden massaal werden verworpen.
Verder ben ik ook benieuwd hoe in de 3 andere hoofdklassen over de mix plannen van MSC wordt gedacht ( eventueel inclusief de plannen om op de late zaterdagmiddag of de vroege zaterdagavond te voetballen )
Het is van belang om de mening van alle hoofdklassers te weten over alles wat er met zo'n mixplan gaat veranderen.
En dat daarover objectief wordt bericht. Daar heb ik ook nog wel eens twijfels over.

de waan

Well-known member
Tja, de mollen van het zondagvoetbal zijn ook al ge?nfiltreerd in de media. Alleen het bolwerk van het Nederlands Dagblad moeten we nog zien te kraken.

noordooster

Well-known member
Verder valt het te hopen, dat de (za)topamateurs wel hun gezond verstand gebruiken en inzien welke grote nadelen aan diverse mixplannen zitten.
Net zo ongeveer toen ze kortgeleden hun gezond verstand gebruikten toen ze de doorzichtige mixplannen van Rene Waning en de HSC 21 voorzitter voor de derde divisie massaal wegstemden.

JMD

Well-known member
Het lijkt alsof dvk-familie het een beetje benauwd krijgt en daarom wild om zich heen gaat slaan.
De enige die wild om zich heen slaat ben jij.
Je bent door eenieder hier met argumenten in de hoek gezet, en het enige wat je kunt is wild om je heen slaan en steeds hetzelfde riedeltje blijven herhalen.
Maar zoals al eerder door iemand hier opgemerkt: 100x hetzelfde zeggen betekent niet dat je gelijk hebt.

noordooster

Well-known member
Waar en wanneer is dat gebeurd dan?

Vraag de waan maar. Men probeerde toen gebruik te maken van de onvrede bij de clubs van de zaterdag derde divisie vanwege een dreigende overvloed aan beloftenteams in hun competitie.
Veroorzaakt door een door iedereen voorziene scheve degradatie uit tweede divisie, die alleen de KNVB niet zal aankomen.

JMD

Well-known member
Vraag de waan maar. Men probeerde toen gebruik te maken van de onvrede bij de clubs van de zaterdag derde divisie vanwege een dreigende overvloed aan beloftenteams in hun competitie.
Veroorzaakt door een door iedereen voorziene scheve degradatie uit tweede divisie, die alleen de KNVB niet zal aankomen.

Volgens mij vroeg ik het aan jou.

Bovenaan