De piramide

De piramide

• Totaal aantal stemmers
    17

Joost

Well-known member
Het zijn exact de cijfers zoals ze in de uitkomsten van die enqu?te terug te vinden zijn.
De legitimiteit van de enqu?te en de betrouwbaarheid van de uitkomsten worden niet ter discussie gesteld, daarover is men het eens.
Dat ze jou wellicht niet zo goed uitkomen kan ik niet helpen.

Wanneer alle clubs zouden antwoorden zou je pas een volledig beeld krijgen, maar dat krijg je bij zo'n raadpleging zelden voor elkaar.
( Ook bij die COH bijeenkomsten komen niet alle hoofdklassers opdagen )
Bovendien zouden mensen als jij dan bij tegenvallende uitkomsten weer vraagtekens zetten bij degenen die het invulden of bij hun kennis van zaken.
Net zoals politici bij tegenvallende verkiezingen vaak zeggen : "ze snappen het niet" of " we moeten het beter uitleggen "

...

Je kunt wel steeds dezelfde cijfers blijven herhalen maar zolang je ze niet in het juiste perspectief zet zeggen ze helemaal niets en daar wijs ik je steeds op.

Arjen

Member
Klopt niet.
Ik sprak afgelopen zondag bij jouw Alcides ( wedstrijd tegen Silvolde ) met enkele Alcides-supporters en men begon daar ongevraagd over een eventuele mix van zaterdag en zondag hoofdklassers en gaf aan wat daar volgens hen de voor- en nadelen van waren.
Voor hen leefde het in ieder geval wel.
( En met de wedstrijd heb ik me ook wel aardig vermaakt. )
Persoonlijk zal het me een zorg zijn en wat het standpunt van Alcides is weet ik niet. Ik denk alleen dat zondagvoetbal (op niveau) nooit hoeft te verdwijnen zolang er gewerkt wordt op zaterdag.

Joost

Well-known member
Omdat het lijkt dat je ze niet gelezen hebt, of niet helemaal goed begrijpt.

Ik heb ze waarschijnlijk beter gelezen dan jou. Ik leg je ondertussen een paar keer uit waarom je er weinig mee kunt maar volgens mij snap je dat nog steeds niet.

Of het past niet in je straatje natuurlijk.

noordooster

Well-known member
Ik constateer inderdaad, dat de uitkomsten van de door de clubs ingevulde enqu?te in grote lijnen overeenkomen met hoe ik denk over het zogenaamde weekendvoetbal en over wat ik ook hier over dat onderwerp een aantal keren gemeld heb .

Tevens kan ik me voorstellen dat de uitkomsten voor alle aanhangers van het zogenaamde weekendvoetbal een teleurstelling zijn en het verbaast me ook niet, dat daarom alles van die enqu?te in twijfel wordt getrokken.

noordooster

Well-known member
Je doet je best maar met je gezochte kwalificaties.

Ik was niet ongelukkig met veel van de uitkomsten van die enqu?te en de conclusie die diverse media daar terecht uit trokken
( in bericht 5332 noem ik er een stuk of 10 ) , namelijk : de clubs willen het zogenaamde weekendvoetbal niet.
Ik was overigens wel verrast, dat maar liefst zo'n 64 % van de zondagclubs geen wedstrijden op zaterdag wil spelen.

Eef de Kip

Well-known member
Haha en dan toch nog voor de tigste keer besluiten met een zin die je al 40 keer geplaatst hebt. Net een kleuter van 8. Hopen voor je dat Ajax vanavond verliest, kun je weer kinderachtig gaan doen en klagen dat er een paar posts zijn verplaatst door een mod.

noordooster

Well-known member
Haha, daar heb je de Kip weer.
Hoezo verwijderen of verplaatsen ?
Wie de media wat volgt, weet dat juist die BAV enqu?te de laatste weken een belangrijk onderwerp is t.a.v. de piramide.
Als dat hier al niet eens besproken kan worden..... En ja daarbij gaat het ook over za - zo.
Wie dat niet ziet is blind.
Kip, ik kan me vergissen, maar ik heb van jou nog geen inhoudelijke bijdrage over het onderwerp gezien.

Hankie

Well-known member
Haha, daar heb je de Kip weer.
Hoezo verwijderen of verplaatsen ?
Wie de media wat volgt, weet dat juist die BAV enqu?te de laatste weken een belangrijk onderwerp is t.a.v. de piramide.
Als dat hier al niet eens besproken kan worden..... En ja daarbij gaat het ook over za - zo.
Wie dat niet ziet is blind.
Kip, ik kan me vergissen, maar ik heb van jou nog geen inhoudelijke bijdrage over het onderwerp gezien.

Hij kan wel worden besproken maar in de wereld van statistiek zal deze dus niet goed standhouden op basis van de hoeveelheid response tov het totaal. Daardoor is er met dit onderzoek geen goed onderbouwd besluit en/of mening te vormen.

noordooster

Well-known member
Aha, de hyperbool wordt weer uit de kast gehaald.
T.a.v. Hankie , het aantal respondenten t.o.v de totale populatie was hier vele male groter dan gebruikelijk is bij steekproeven op basis waarvan verregaande conclusies worden getrokken, zoals opieniepeilingen, verwacht stemgedrag, kijk-en luisteronderzoeken enz.
Overigens snap ik ook wel, dat dit niet een steekproef in de juiste zin van het woord genoemd kan worden.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Kan iemand NO misschien uitleggen dat enqu?tes geen feiten zijn en al helemaal niet als niet iedere betrokkene de enqu?te invult?

Misschien kan iemand even een enqu?te maken waarin de zaterdagclubs gewoon uitduels op zondag spelen. Kijken of NO dan ook zo kritiekloos naar cijfers kijkt :duim:

Atreides

Well-known member
Kan iemand NO misschien uitleggen dat enqu?tes geen feiten zijn en al helemaal niet als niet iedere betrokkene de enqu?te invult?

Misschien kan iemand even een enqu?te maken waarin de zaterdagclubs gewoon uitduels op zondag spelen. Kijken of NO dan ook zo kritiekloos naar cijfers kijkt :duim:

Misschien kan een moderator even een polletje toevoegen aan dit topic? :eek:mg:

Bovenaan