gevegt
Well-known member
Ik stop er mee, tegen zoveel onzin kan ik niet op. We gaan wel zien hoe verstandige mensen hier mee om gaan.
Je laat je toch niet wegjagen door JMD?
Ik stop er mee, tegen zoveel onzin kan ik niet op. We gaan wel zien hoe verstandige mensen hier mee om gaan.
En men zou niets liever willen, dan dat succes van het zaterdagvoetbal de kop wordt ingedrukt.
En Soros.Ik denk dat de Bilderberggroep hier achter zit.
Waar dan?Dat wat jij een riedeltje noemt is maar al te waar. En meermaals beargumenteerd.
Alsof dat hier belangrijk is. Dit gaat om de redding van voetbal!Als in wie er het minst om het milieu geeft?
Als ik zie, hoeveel mensen dit topic steeds lezen, zowel leden als niet-leden, dan moet dit welhaast het top-topic van dvk zijn.
De niet-leden kunnen hier natuurlijk niets terug zeggen.
Hopelijk vinden ze in mijn argumentatie een bevestiging van wat ze altijd al dachten , of zien ze hierin nieuwe gezichtspunten.
Daar doen we het natuurlijk ook een beetje voor.
En misschien valt hun ook op hoe er zo nu en dan nogal onheus bejegend wordt.
Dat uitgerekend jij dat zegt is een gotspe.Waar ? Je leest kennelijk niet alles.
Grotendeels om 14.30/15.00 hoor, of wil jij dat alles om 14.30 start? 15.30 kan toch ook? Zondagclubs spelen vaak onderling op zondag tegen elkaar, maar daar heb jij geen last van. Verder spelen er een club of 3 vaak om 18.00 thuis, dan heb jij dus met 3 duels (op de 34!!!) te maken met een echt andere aanvangstijd.De aanvangstijden in de tweede divisie zijn nog steeds op allerlei momenten in het weekend.
Heb ik net al gezegd: dan ga je toch voor het duel een drankje doen? En (heb ik net ook al gezegd) zoveel publiek reist er echt niet mee dat dat nou flinke invloed op de kantine-omzet gaat hebben. Laten het 100 man zijn die meegaan naar een uitduel en dat die 2 drankjes doen, dan is dat zeg 400 euro per duel. Maar het merendeel van de duels zal gewoon om 14.30/15.00 plaatsvinden (de zaterdagploegen spelen om die tijd thuis), dus dat is in totaal een kleine 3000 euro op jaarbasis (bij een duel of 7 om 18.00, wat al echt veel is). Dat is dus echt niet veel.Na afloop van zo'n 18.00 uitwedstrijd komt er niemand meer in de eigen kantine wat drinken, na afloop van een 14.30 uitwedstrijd wel.
Inderdaad, zeker weten doen we het niet. Maar dan hebben we het over een duel of 5 op jaarbasis ofzo dat van een zaterdagclub niet om 15.00 plaats zal vinden. Poepoe..." Wie weet eindigt men wel om 14.30 of 15.00 uur "
tsja, wie weet niet. De argumenten van werken in de Hema en A junioren die op za. om 14.30 uur op het hoofdveld moeten spelen zullen blijven, al was het alleen maar omdat "we al zoveel toegeven aan die zaterdagclubs"
Dat ligt aan de personen of de clubs zelf. Waarom zou je om 20.00 uur niet nog even lekker de kantine in gaan? Zie echt het probleem niet. Is juist lekker om dan even flink los te gaan. De avond is immers begonnen. Clubs kunnen het ook leuk aankleden met en DJ, happy hour. Maar dat is te lastig te begrijpen voor iemand die compleet is vastgeroest aan de zaterdag 15.00 uur tijd.Na afloop van zo'n 18.00 uitwedstrijd komt er niemand meer in de eigen kantine wat drinken, na afloop van een 14.30 uitwedstrijd wel.
VVSB kan moeilijk (vanwege tekort aan velden) op zaterdagmiddag om 14.30/15.00 spelen, en is dus om 18.00 gaan spelen. Dat blijkt dus een groot succes te zijn, waarbij het tot ver na het einde van duel gezellig is in de kantine van De Boekhorst. Ook supporters van de tegenstander (of soms de spelers van de tegenstander) blijven vaak hangen begrijp ik.Dat ligt aan de personen of de clubs zelf. Waarom zou je om 20.00 uur niet nog even lekker de kantine in gaan? Zie echt het probleem niet. Is juist lekker om dan even flink los te gaan. De avond is immers begonnen. Clubs kunnen het ook leuk aankleden met en DJ, happy hour. Maar dat is te lastig te begrijpen voor iemand die compleet is vastgeroest aan de zaterdag 15.00 uur tijd.
Als ik zie, hoeveel mensen dit topic steeds lezen, zowel leden als niet-leden, dan moet dit welhaast het top-topic van dvk zijn.
Hopelijk vinden ze in mijn argumentatie een bevestiging van wat ze altijd al dachten , of zien ze hierin nieuwe gezichtspunten.
VVSB kan moeilijk (vanwege tekort aan velden) op zaterdagmiddag om 14.30/15.00 spelen, en is dus om 18.00 gaan spelen. Dat blijkt dus een groot succes te zijn, waarbij het tot ver na het einde van duel gezellig is in de kantine van De Boekhorst. Ook supporters van de tegenstander (of soms de spelers van de tegenstander) blijven vaak hangen begrijp ik.
Goede oplossing! Hoef je ook je eigen sportpark niet te verlaten en kom je ook niet 'de grote boze buitenwereld' tegen en kan je lekker in het onskentonsclubje blijven hangen. En inderdaad, om 18.00 live uitzenden, kantine vol, patatje erbij, biertje erbij. Topomzet!Tegenwoordig worden er al zeer veel wedstrijden van de tweede en derde divisie ( zelfs hoofdklasse) live op de diverse tv kanalen en YouTube uitgezonden.
Zend deze wedstrijden live uit om bv 18.00 uur in de eigen kantine op een groot scherm en er blijft meer hangen en er komt meer omzet binnen dan dat je het anders krijgt bij een uitwedstrijd.
Denken in oplossingen.
Dat ligt aan de personen of de clubs zelf. Waarom zou je om 20.00 uur niet nog even lekker de kantine in gaan? Zie echt het probleem niet. Is juist lekker om dan even flink los te gaan. De avond is immers begonnen. Clubs kunnen het ook leuk aankleden met en DJ, happy hour. Maar dat is te lastig te begrijpen voor iemand die compleet is vastgeroest aan de zaterdag 15.00 uur tijd.
VVSB kan moeilijk (vanwege tekort aan velden) op zaterdagmiddag om 14.30/15.00 spelen, en is dus om 18.00 gaan spelen. Dat blijkt dus een groot succes te zijn, waarbij het tot ver na het einde van duel gezellig is in de kantine van De Boekhorst. Ook supporters van de tegenstander (of soms de spelers van de tegenstander) blijven vaak hangen begrijp ik.
Geen idee of je dit nu serieus bedoelt of niet (je kent mijn problemen met herkennen van knipogen...), maar toch even een reactie:Zondagclubs spelen steeds vaker op de heilige graal die zaterdag heet. Dat schijnt lucratiever te zijn.
Nee, dat vind ik zeker niet.
Als het waar is wat Jonkers zegt, zou 25 % tegenstander zijn van gemengde hoofdklassen.
Hier zie ik niemand anders dan ik, die ook dat standpunt heeft.
De meerderheid van de derde divisionisten was tegen mixen.
In dvk was ik de enige.mg: