JMD
Well-known member
Je vergeet de zonnebril.
Tevens vergeet je dat ik je met 1 slag stekeblind kan slaan, vuile 020er.
Mis, 023er. Ik kom van oorsprong uit Haarlem...
Je vergeet de zonnebril.
Tevens vergeet je dat ik je met 1 slag stekeblind kan slaan, vuile 020er.
Mis, 023er. Ik kom van oorsprong uit Haarlem...
Ik kom al best lang niet meer bij clubs uit het amateurvoetbal. Maar ik ben van mening dat het in deze tijden voor een aantal clubs niet meer uitmaakt of ze op zaterdag of zondag uitkomen.
In deze tijden zijn er ook een aantal clubs die er anders over denken.
Het blijft oorverdovend stil bij de PR-machine van MSC en zijn voorzitter Jonkers.
Na de bijeenkomst van HA-hoofdklassers in Meppel zouden er vorige en deze week bijeenkomsten worden gehouden van de andere 3 hoofdklassen om ook de plannen van Jonkers te bespreken. Niets over te vinden.
Een heel verschil met januari dit jaar toen de machine wel zijn werk deed.
Btw: in de VI van vandaag een groot artikel over de voetbalpiramide.
Helaas voorlopig nog geen gemixte afdelingen in de afdelingen onder de 2e divisie. De zaterdagclubs gaan op het vierde niveau liever het hele land door dan dat ze tegen de zondagbuurman spelen.
17-4-2015 geplaatst en het is nog steeds niet rond![]()
Stond er nog iets nieuws in ?
Dat zaterdaghoofdklasseclubs liever niet met contracten werken, maar liever zwart betalen. Is dat nieuws?
Sterker, de clubs die zich met name verzetten tegen de licentie-eisen met betrekking tot contractspelers kwamen juist uit een andere hoek.
De zaterdag Derde Divisionisten?
Zondagclubs AFC, Be Quick 1887, Dongen, EVV, HBS, Hercules, Juliana 31, Magreb, OJC Rosmalen, Quick '20, UDI'19 en Westlandia en de beide za 3e divisionisten Harkemase Boys en Odin kregen een ( of meer ?) punten in mindering omdat ze niet aan genoemde licentie-eisen wilden voldoen.