De Groene Scout
Well-known member
Je lijkt Noord-Ooster wel met dat herhalen.
Heb van de mensen die namens ons kunnen meelezen in de befaamde 'appgroep' ook geen berichten ontvangen. Zal dus inderdaad een rustige bijeenkomst zijn geweest.
Nee, maar dat was ook niet direct de insteek volgens mij. Meer 'voorwerk' voor de grote vergadering. Clubs zullen via de CVTD bericht ontvangen over de uitkomst. Dat is nog niet gebeurd.
Ik neem aan, dat er i.v.m. dat voorwerk toch wel gezamenlijk gepraat is over genoemde onderwerpen.
Zeker als aan de clubs vervolgens ook nog iets gemeld moet worden over de uitkomsten.
Zou wel aardig zijn te weten wat er in dat bericht aan de clubs komt te staan.
Mede op grond daarvan zullen clubs toch ook hun standpunt moeten bepalen, lijkt mij.
De standpunten zijn toch allang bekend?Mede op grond daarvan zullen clubs toch ook hun standpunt moeten bepalen, lijkt mij.
Hoe bedoel je standpunt? Het is geen discussie, ze moeten tot een oplossing komen.
Dit wordt verwijderd
De KNVB overweegt om in de zomer enkele veranderingen aan te brengen in de voetbalpiramide
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=330161
Schijnt dat noord-ooster daar ook zit.
In het lastigste geval (TEC en JVC verliezen de nacompetitie) heb je dus 20 zondagclubs, 14 zaterdagclubs en 2 beloftes.
Ook dan is het niet heel lastig volgens mij. Achilles'29 zal niet heel veel problemen hebben met spelen op zaterdag, aangezien ze toch al jaren niet meer op zondag spelen. En De Dijk wordt dan ook op zaterdag geplaatst. Ik neem even aan dat er geen vrijwilligers zijn onder de andere zondagclubs.
De beloftes zijn dan niet eerlijk verdeeld, maar met slechts 2 elftallen lijkt het me niet zo'n punt om die beide op zaterdag in te delen.