De piramide

De piramide

• Totaal aantal stemmers
    17

Unregistere

Well-known member
Komende dinsdagavond zit de projectgroep weer bij elkaar in Zeist, dus de afgevaardigden van de tweede en derde divisie met de bondsvertegenwoordigers. Onderwerp is de piramide, waarbij wordt meegenomen dat de BVO's er nog niet uit zijn met elkaar. Insteek zal dus worden om te bespreken hoe de tweede en derde divisie er uit zullen zien. De verdeling van de beloften zal wel het grootste agendapunt worden, vermoed ik.

noordooster

Well-known member
Komende dinsdagavond zit de projectgroep weer bij elkaar in Zeist, dus de afgevaardigden van de tweede en derde divisie met de bondsvertegenwoordigers. Onderwerp is de piramide, waarbij wordt meegenomen dat de BVO's er nog niet uit zijn met elkaar. Insteek zal dus worden om te bespreken hoe de tweede en derde divisie er uit zullen zien. De verdeling van de beloften zal wel het grootste agendapunt worden, vermoed ik.

En een za - zo mix van de derde divisie ?
Of is dat alleen maar onderwerp van gesprek in dvk ? :eek:mg:

Unregistere

Well-known member
Weet ik niet, misschien ook wel. Maar daar heeft de vertegenwoordiger van de zaterdagafdeling nog niets over gezegd. Kan me wel voorstellen dat het op de agenda komt, want de kans op 'scheefgroei' is groot.

Joost

Well-known member
Dat is altijd interessant!

Er zitten toch nog wel veel te veel mitsen en maren aan dus ik laat het even schieten. Het enige wat ik wel kan zeggen is dat ze maar eerst eens moeten wachten tot de p/d volledig is afgerond. Je kunt er nu nog gewoon veel te weinig over zeggen. ASWH bijvoorbeeld zou volgend seizoen best wel geisoleerd komen te liggen als zowel Spijkenisse als Capelle er uit vliegt. Maar aan de andere kant, stel een zuidelijke ploeg promoveert nog, dan heb je een prachtige Noord-Zuid Indeling met clubs uit Zuid Holland en Brabant plus EVV en Achilles 29. Al zitten dan wel alle beloften in Noord.

JMD

Well-known member
Ach, dan moeten die Jongteams maar veel rijden, maar dat zijn toch fullprofs, die moeten dat maar voor hun werk over hebben. En voor alle andere ploegen is er dan 1x (of 2x) een extra ver uitduel naar een Jongploeg

Unregistere

Well-known member
Er zitten toch nog wel veel te veel mitsen en maren aan dus ik laat het even schieten. Het enige wat ik wel kan zeggen is dat ze maar eerst eens moeten wachten tot de p/d volledig is afgerond. Je kunt er nu nog gewoon veel te weinig over zeggen. ASWH bijvoorbeeld zou volgend seizoen best wel geisoleerd komen te liggen als zowel Spijkenisse als Capelle er uit vliegt. Maar aan de andere kant, stel een zuidelijke ploeg promoveert nog, dan heb je een prachtige Noord-Zuid Indeling met clubs uit Zuid Holland en Brabant plus EVV en Achilles 29. Al zitten dan wel alle beloften in Noord.

Klopt wel, als Capelle en / of Spijkenisse er niet meer bij zijn, hebben wij nauwelijks nog tegenstanders in de nabije omgeving. Misschien SteDoCo, als die promoveren. Persoonlijk zie ik Capelle toch wel graag blijven, is altijd wel een leuke derby. Maar inderdaad maar eens afwachten hoe het er na de nacompetitie uit zal zien.

noordooster

Well-known member
En vanavond dus, zoals unregistere eerder meldde , een bijeenkomst van vertegenwoordigers van de tweede en derde divisie met mensen van de KNVB.
Het zou mooi zijn als er iemand vanavond laat of morgenvroeg iets kan vertellen over wat er zoal wordt besproken en/of eventueel wordt besloten.

JMD

Well-known member
En vanavond dus, zoals unregistere eerder meldde , een bijeenkomst van vertegenwoordigers van de tweede en derde divisie met mensen van de KNVB.
Het zou mooi zijn als er iemand vanavond laat of morgenvroeg iets kan vertellen over wat er zoal wordt besproken en/of eventueel wordt besloten.

Jij bent toch fan van HHC? Is er niemand bij hen die je dat kan vertellen? Want ik ben ook wel benieuwd ja.

Bovenaan