Dat hoeft niet, want dat mag gewoon. Geen instantie houdt het tegen als PSV volgende week vier B-junioren opstelt.
Ok?, Ajax dan.
Dat schijnt hij gezegd te hebben op die bijeenkomst in Huizen van de hoofdklassers. Laten we het op een voornemen houden. Ik was er zelf niet bij natuurlijk.Toezegging om de beloften eruit te wippen? Dat heb ik dan gemist kennelijk.
Wel uit de hoofdklassen inderdaad, dat klopt wel.Dat schijnt hij gezegd te hebben op die bijeenkomst in Huizen van de hoofdklassers. Laten we het op een voornemen houden. Ik was er zelf niet bij natuurlijk.
Maar hij suggereerde het al eerder, alleen de BVO's liggen nu dwars.
In de piramide of in de hoofdklasse?
Geen nieuws nog van het piramidefront.
Vanavond nog even gesproken met MSC voorzitter Arjan Jonkers die met het plan voor een gecombineerde zaterdag/zondag hoofdklasse kwam.
Niet meer dan we hier al wisten. Vergaderingen op de lange baan en het vermoeden dat de BVO hun reserves in de piramide willen houden, ondanks toezeggingen van vd Zee om die er uit te wippen. .
Ja sowieso uit de hoofdklasse.
Het amateurvoetbal is oa zo verdeeld omdat er van die principi?le figuren actief zijn die iedere verandering met hand en tand verdedigen vanwege eigenbelang. Of moet ik opnieuw een pleidooi opstarten voor weekendvoetbal waarbij de scheiding tussen za en zo komt te vervallen en de thuisspelende vereniging de wedstrijddag bepaald ?
Het amateurvoetbal is oa zo verdeeld omdat er van die principi?le figuren actief zijn die iedere verandering met hand en tand verdedigen vanwege eigenbelang. Of moet ik opnieuw een pleidooi opstarten voor weekendvoetbal waarbij de scheiding tussen za en zo komt te vervallen en de thuisspelende vereniging de wedstrijddag bepaald ?
Nee, dat hoef niet. Je mening is wel bekend. Maar denk je dat het realistisch is dat dit binnen afzienbare tijd ook gaat gebeuren?
Binnen afzienbare tijd, nee dat zie ik niet gebeuren maar dat wil niet zeggen dat het geen goed plan is