Snap ik.
Maar kan je AFC specifiek een top-zondagverenigingnoemen als het eerste zaterdagteam ook best hoog speelt??
O
Wat mij betreft mogen dat er ook 3 op zaterdag en 3 op zondag worden ( en in plaats van topklassen kun je ze ook hoofdklassen noemen )
AFC, dat is toch die club die altijd over elke verandering klaagt, maar dan uiteindelijk toch gewoon meedoet?
Zeg nou gewoon dat je de klok 10 jaar terug wil draaien.
Ze willen al 123 jaar alles bij het oude houden, dus het verbaast me niks dat jou dat wel aanspreekt.
Mensen als Ad Westerhof of bv Jack van Gelder en nu dus Gehring verkondigen inderdaad wel eens wat anders dan wat gebruikelijk is.
Dat betekent overigens niet dat ze regelmatig toch wel " een punt hebben" .
Dat laatste snap ik ja, dat team speelt simpelweg hoger.Jawel, vind ik wel.
Zeker ook gezien de historie.
En volgens mij zien de zo1 bij die club toch veel meer als hun uithangbord dan za1.
Dan krijg je de vreemde situatie dat AFCzo1 in de 3e divisie zat speelt en AFCza1 1 klasse lager...Als je Jack van Gelder nu opbelt met de vraag hoeveel clubs er uit de Tweede Divisie degraderen dan vrees ik dat hij je het antwoord schuldig blijft. Maar wel straks ageren tegen het feit dat zijn clubje in de Derde Divisie zaterdag moet spelen volgend seizoen.
Dan krijg je de vreemde situatie dat AFCzo1 in de 3e divisie zat speelt en AFCza1 1 klasse lager...
En dan zouden ze elkaar dus tegen kunnen komen in de nacompetitie volgend seizoen.
En dan zouden ze elkaar dus tegen kunnen komen in de nacompetitie volgend seizoen.
Dat zou een gevolg kunnen zijn van de eerder genomen beslissingen van het invoeren van de gemengde tweede divisie en het toelaten van beloftenteams in de piramide.
Dat zou een gevolg kunnen zijn van de eerder genomen beslissingen van het invoeren van de gemengde tweede divisie en het toelaten van beloftenteams in de piramide.
Ik constateer dat ook Joost het hiermee eens is. :duim:
Dan krijg je de vreemde situatie dat AFCzo1 in de 3e divisie zat speelt en AFCza1 1 klasse lager...