gevegt
Well-known member
Dat hoeft niet, want dat mag gewoon. Geen instantie houdt het tegen als PSV volgende week vier B-junioren opstelt.
Mooi, maar dat gaan we niet doen. Eerst kampioen worden met de jeugd onder de 19.
Dat hoeft niet, want dat mag gewoon. Geen instantie houdt het tegen als PSV volgende week vier B-junioren opstelt.
Ok?, Ajax dan.
Dat schijnt hij gezegd te hebben op die bijeenkomst in Huizen van de hoofdklassers. Laten we het op een voornemen houden. Ik was er zelf niet bij natuurlijk.Toezegging om de beloften eruit te wippen? Dat heb ik dan gemist kennelijk.
Wel uit de hoofdklassen inderdaad, dat klopt wel.Dat schijnt hij gezegd te hebben op die bijeenkomst in Huizen van de hoofdklassers. Laten we het op een voornemen houden. Ik was er zelf niet bij natuurlijk.
Maar hij suggereerde het al eerder, alleen de BVO's liggen nu dwars.
In de piramide of in de hoofdklasse?
Het amateurvoetbal is oa zo verdeeld omdat er van die principi?le figuren actief zijn die iedere verandering met hand en tand verdedigen vanwege eigenbelang. Of moet ik opnieuw een pleidooi opstarten voor weekendvoetbal waarbij de scheiding tussen za en zo komt te vervallen en de thuisspelende vereniging de wedstrijddag bepaald ?
Nee, dat hoef niet. Je mening is wel bekend. Maar denk je dat het realistisch is dat dit binnen afzienbare tijd ook gaat gebeuren?
Binnen afzienbare tijd, nee dat zie ik niet gebeuren maar dat wil niet zeggen dat het geen goed plan is
Ja, die beloften in de JL was ook al een misser van jewelste van de KNVB.
Competitievervalsing in opperste vorm.
jong Ajax kampioen in de JL, maar die mag niet promoveren.
Het was wat ook Sjoerd Mossou gisteren ook zei: Die beloften zouden beter verhuurd kunnen worden aan minder kapitaalkrachtige clubs in de ere- en eerste divisie, zodat die clubs niet allemaal derde rangs buitenlanders hoeven aan te trekken om hun selecties op niveau te krijgen.
Anders hadden we de spits opgesteld uit de eigen jeugd die er dit seizoen elke 60 minuten eentje maakte in de JL.Maar die andere teams beschikken niet zomaar over een topscorer die je even voor 5,5 miljoen haalt uit Colombia.