Je kunt zaterdagteams niet verplichten om op zondag te komen als ze niet willen. Alleen als je niet komt opdagen voor een wedstrijd, dan krijg je een reglementaire 4-0 nederlaag, dus ik ben benieuwd hoeveel verenigingen zo'n risico willen nemen.
Waardeloos idee om zaterdagteams te verplichten op zondag te voetballen als ze dat niet willen.
Vanochtend vond je het nog een goed plan.
Dit valt onder woorden verdraaien
Ik zou het ze niet verplichten, want dat is niet nodig. Die komen heus wel opdagen bij TEC en EVV. Wat denk je dat spelers, broodvoetballers als bij IJsselmeervogels en friends, gaan doen als hun club ineens weigert om een handvol duels niet te gaan spelen? Op basis van archa?sch gedachtegoed?
Nee hoor. Ik vind dat de clubs moeten luisteren naar de KNVB. Dat vond jij een uitstekend plan.
Woorden verdraaien.
Denk eerder dat je niet goed gelezen hebt.
En anders mag je het even uitleggen.
Als je het clubs niet kwalijk kunt nemen dat ze niet iets gaan doen wat ze niet willen, kan je het de KNVB dan dus ook niet kwalijk nemen dat ze niet iets gaan doen wat de KNVB niet wil.Mag dat ? Fijn.
Mijn :duim: sloeg op het feit dat je mijn plan uitstekend vond.
Dat plan hield in dat de KNVB moest luisteren naar de clubs.
En de uitkomsten moet meenemen in de overwegingen.
kHeb nergens gezegd dat de clubs moeten luisteren naar de KNVB in de zin van klakkeloos opvolgen wat zij voorstellen .
Je kunt het clubs niet kwalijk nemen dat ze niet iets gaan doen wat indruist tegen wat in hun statuten staan of tegen wat een gekwalificeerde meerderheid van de leden vindt.
Als zaterdag drie van de 34 wedstrijden op zondag wil spelen is er niks aan de hand
Amateurs zaterdag, profclubs op zondag :rumcolaa:
Dat kan niet altijd voor alle wedstrijden beetje flexibel zijn.En gewoon om 14.30 uur.
Daar denken anderen anders over.
En 3 van de 34 ? Daar ben ik nog niet zo van overtuigd. Maar maakt voor het principe ook verder niet uit.
DFS zou bij de gemengde indeling van MSC tegen allemaal zondagverenigingen uitkomen. Dan blijft het niet bij 3.
Ja, dus omdat er dan ??n club een seizoen pech heeft, moeten we het maar niet doen? Je denkt nog altijd lokaal ipv nationaal.
Hier in Zuid II is een hele poos ??n club uit het zuiden de lul geweest en die moest dan een heel seizoen naar Brabant/Noord-Limburg. Elk seizoen een ander team. Niemand zeikte, shit happens