JMD
Well-known member
Zucht.... Mijn leerlingen luisteren en lezen beter....
Nog maar eens een keer dan:
ik ben helemaal niet tegen zaterdag of tegen zondag. Gezien mijn woonomgeving (Bollenstreek) zou ik juist eerder meer pro-zaterdag zijn dan pro-zondag. Alleen word ik doodziek van zaterdagmensen die reageren zoals jij: iedereen is tegen ons en als je kritiek hebt ben je een zaterdaghater.
Ik wil dat de amateurpiramide open gaat naar boven en naar de zijkant. Het is in 2018 van de gekke dat dat niet geregeld is.
Dus moet er een plan komen zodat dat kan, en als dat betekent dat we zaterdagmiddag spelen, mij best. Maar het moet ophouden dat 1 type club noodzakelijke veranderingen tegenhoudt met non-argumenten als 'dat het alleen maar is om zaterdag te pesten' of 'dat we dit x jaar geleden toch ook niet deden'.
En dat zou een zaterdag2eklasser van mij nog best mogen vinden eigenlijk, maar niet de zaterdagtopamateurploegen, die wel de lusten maar niet de lasten willen.
Ook opvallend dat je niet op deze post reageert NO. Of komt dat je niet uit, die nuance?? Liever lees je over dit soort posts heen (van mij, erka, SanMark etc) zodat je lekker ongenuanceerd door kan blijven gaan en ons (San Mark, erka, Tukker, mijn persoontje) met je persoonlijke haatcampagne tegen alles en iedereen die niet de zaterdag op een goudschaaltje legt.