De piramide

De piramide


  • Totaal aantal stemmers
    17

noordooster

Well-known member
Ik denk dat we ook maar een rechtsextremist binnen moeten halen hier, levert veel discussie op, toch?

Zijn die er hier dan niet ?
Overigens heb ik er weinig moeite mee wanneer je een PVV stemmer hier in bepaalde topics aan het woord laat.
Ik plaats mijn reacties met name in dit topic , vind dat ze veel discussie opleveren en vind ze een verrijking voor DVK, waar de meningen wel erg vaak 1 en dezelfde richting uit gaan, moderatoren incluis.
Het aantal mensen dat een afkeer heeft van het zaterdagvoetbal vind ik in DVK ook erg groot.
 

erka

Well-known member
Inplaats van zaterdaghater omschrijf je het nu maar zo ?

Ik ben deze opmerking van noord-ooster zo langzamerhand echt heel erg zat.

Wij zijn geen zaterdaghaters volgens mij. Helemaal niemand hier op DVK. Maar dat wil er bij meneer niet in.
 

gevegt

Well-known member
Ik ben deze opmerking van noord-ooster zo langzamerhand echt heel erg zat.

Wij zijn geen zaterdaghaters volgens mij. Helemaal niemand hier op DVK. Maar dat wil er bij meneer niet in.

Er zijn op DVK meer tegenstanders van het zondagvoetbal dan van de zaterdag tak.
 

SanMark.

Well-known member
Ik ben deze opmerking van noord-ooster zo langzamerhand echt heel erg zat.

Wij zijn geen zaterdaghaters volgens mij. Helemaal niemand hier op DVK. Maar dat wil er bij meneer niet in.

Ik ook, het is mij echt om het even het zaterdag en het zondagvoetbal.

En zelf voetbalde ik veel liever op de zaterdag omdat ik op de zaterdagavond altijd op stap ging.
 

noordooster

Well-known member
Ik heb ze allemaal geteld en ik kom tot een eindstand van 2-0. Of 1-0 als je de gebande leden niet meetelt.

Mooi dat iedereen het hier weer heel erg met elkaar eens is.
Selectieve verontwaardiging.
Dus afkeer mag ook al niet meer ?

Wordt misschien weer eens tijd voor een blah of een blog over de zaterdagvoetbalverenigingen.
Ik word het trouwens ontzettend zat dat ik word neergezet als zondaghater of tegenstander van het zondagvoetbal, dat ben ik nl niet.
 

noordooster

Well-known member
Ik ook, het is mij echt om het even het zaterdag en het zondagvoetbal.

En zelf voetbalde ik veel liever op de zaterdag omdat ik op de zaterdagavond altijd op stap ging.

Heb je op zaterdag gevoetbald ? Zozo.
En nog steeds moeten zaterdagverenigingen maar verplicht op zondag voetballen en als ze dat niet willen moeten ze maar uit de KNVB gezet worden ? Je hebt echt het beste met ze voor :duim:
 

SanMark.

Well-known member
Heb je op zaterdag gevoetbald ? Zozo.
En nog steeds moeten zaterdagverenigingen maar verplicht op zondag voetballen en als ze dat niet willen moeten ze maar uit de KNVB gezet worden ? Je hebt echt het beste met ze voor :duim:

Niet de gehele club alleen het eerste team wat uit semi profs bestaat, en die dus een paar keer per jaar op zondag zouden moeten voetballen. Maar je trekt mijn woorden ook weer geheel uit zijn verband, zoals je zo vaak doet in deze discussie.
 

de waan

Well-known member
Veel zondagverenigingen , ook in deze regio, vinden het geen flauwekul.
Ze zien het veelal als een manier om leden die anders zouden vertrekken, toch voor de club te behouden.

Dat maakt het niet minder grote flauwekul.

Je hebt als club ??n eerste elftal. Het heet namelijk niet voor niets eerste elftal.
 

noordooster

Well-known member
Niet de gehele club alleen het eerste team wat uit semi profs bestaat, en die dus een paar keer per jaar op zondag zouden moeten voetballen. Maar je trekt mijn woorden ook weer geheel uit zijn verband, zoals je zo vaak doet in deze discussie.

Flauw. Letterlijk gezien heb je gelijk, maar je snapt ook wel dat ik teams ipv verenigingen bedoel.
En die toevoeging van uit de KNVB zetten heb ik ook enkele malen van je gelezen.
 

SanMark.

Well-known member
Flauw. Letterlijk gezien heb je gelijk, maar je snapt ook wel dat ik teams ipv verenigingen bedoel.
En die toevoeging van uit de KNVB zetten heb ik ook enkele malen van je gelezen.

En nee het is niet flauw want het is een wezenlijk verschil of je een hele club verplicht om 4 a 5 x per jaar op zondag te laten voetballen of 4 a 5 x per jaar alleen je eerste team.

Als je met het uiteindelijk plan niet mee wil ja. Heb daar meerdere voorbeelden van gegeven dat dit ook voor zondagteams zou gelden. Maar meestal kwam jij dan met je opmerking dat je het de komende tijd even zou laten rusten en even niet meer zou posten.
 

noordooster

Well-known member
En nee het is niet flauw want het is een wezenlijk verschil of je een hele club verplicht om 4 a 5 x per jaar op zondag te laten voetballen of 4 a 5 x per jaar alleen je eerste team.

Wel flauw, jij hebt donders goed door dat het alleen gaat om de teams in de piramide.

Maar meestal kwam jij dan met je opmerking dat je het de komende tijd even zou laten rusten en even niet meer zou posten.

Meestal ? Klopt niet. Of wil je suggereren dat ik daar geen antwoord op heb ?
Als ik het al afkap is het meestal omdat ik er flauw van ben en nooit omdat ik om een reactie verlegen zit.
 
Bovenaan