Mwah, ik zie liever dat de KNVB de beslissing neemt om minimaal ??n ploeg uit de Jupiler League te laten degraderen, de eisen voor de Jupiler League vrij laat en dat Beloftes met vaste selecties gaan werken. En in de Tweede mag de thuisploeg de speeldag kiezen. Voor de rest is het prima zo. Enige knelpunt zit omtrent de speeldag in de Tweede Divisie. Kleine moeite voor de KNVB om aan hun 1.250.000 leden uit te leggen dat ze niet naar een paar zwarte kousen gaan luisteren.
Eerst was het zaterdagkliek, nu zijn het een paar zwarte kousen. Het gebrek aan respect spat ervan af.
Overigens ken ik de situatie in Staphorst een beetje. De leden van wat daar in de volksmond de zwarte kousen kerk wordt genoemd zijn nauwelijks ge?nteresseerd in de voetbalclub en in wedstrijdsport in het algemeen.
Ik denk trouwens dat wanneer je clubs vraagt, zoals ik voorstelde, de keuze voor a niet ophoudt bij " een paar".
Maar Satyr vindt dus dat HHC, IJsselmeervogels, Katwijk, Kozakken Boys, GVVV en Excelsior Maassluis maar verplicht op zondag moeten gaan voetballen. Waarvan acte.