noordooster
Well-known member
De tering, wat is je leesvermogen slecht.
Laat maar. het is dus inderdaad zoals onlangs iemand al zei: Jouw reacties slaan vaak nergens op en voegen ook zelden iets toe.
De tering, wat is je leesvermogen slecht.
Laat maar. het is dus inderdaad zoals onlangs iemand al zei: Jouw reacties slaan vaak nergens op en voegen ook zelden iets toe.
Misschien niet, maar ik denk wel sneller. Zo'n Guus Til had misschien dit jaar nog wisselspeler geweest gok ik als hij alleen maar in een belofteelftal speelde.
Precies.
En ik denk dat die beloften ook in een goede beloftencompetitie voldoende tegenstand kunnen krijgen.
De KNVB kan er natuurlijk wel e.e.a. aan doen om zo'n competitie aantrekkelijker te maken dan in het verleden.
In de tijd dat Nederland internationaal nog meetelde kwamen vele van onze toppers via de beloftencompetitie in het eerste.
En het voordeel voor de profclubs is dan ook nog dat de eisen t.a.v. de spelers die mee mogen doen wat minder streng hoeven te zijn dan in de piramide.
Ik verbaas me er soms over hoe sommigen hier nog vrij enthousiast zijn over het meedoen van de beloften in de piramide.
Zouden die leden dan ook graag willen dat alle BVO's met een beloftenteam mee kunnen doen ( en ook nog de clubs uit de tweede en derde divisie ) ?
Komt ie weer aan met zijn holle kreten.
Daar heb je die vervelende horzelige stalker ook weer.
Het vervelendste jongetje van de klas, die hier overal mee wegkomt.
Die eis voor een vaste opleidingsvergoeding is natuurlijk lachwekkend in het licht dat het argument een paar maanden geleden nog was dat de goede spelers de stap naar de jong elftallen overslaan en er dus geen sprake is van meer weerstand. Werken met vaste selecties is leuk, maar heel veel veranderd er dan niet en de jong elftallen spelen dan nog steeds voor niks mee. Kortom het zijn vooral slappe excuses om meer geld te vangen, omdat ze zelf niet in staat zijn om ook maar 1 cent zelf te genereren.
Je valt in de herhaling. Alzy.
Dat zou jou toch moeten aanspreken.Onsamenhangende onzinreactie.
Dat zou jou toch moeten aanspreken.
Ik heb maandag JL-clubs gehoord dat ze anderhalf miljoen per beloften elftal willen voor deelname aan de Jupiler League in het kader van opleidingsvergoedingen. Dezelfde clubs die een paar maanden eerder als argument tegen beloftenteams hebben aangegeven dat er toch geen sprake is van doorstroming van talent vanaf de beloften naar het eerste. Als dat laatste je argument een paar maanden eerder is, dan kun je niet om geld vragen voor een doorstroming die volgens jezelf niet bestaat.
" Dan ben je grotendeels van de ongelijkheid af. "
Ben je er dan ook voorstander van om ook de beloftenteams van de nog niet vertegenwoordigde BVO's toe te laten tot de piramide ?
Wat een gezwam.
Die BVO's geven aan dat ze per se met hun beloften in de JL willen blijven, omdat dat zo geweldig is voor hun weerstand, hun opleiding, weerbaarheid enz. enz. De andere clubs in de JL zeggen meer na- dan voordelen te hebben van die beloften.
Dan is het niet raar, dat de JL teams een opleidingsvergoeding vragen.
Des te duidelijker dat het klopt, stalker.
Iedereen weet wat voor figuur je bent en waar je alleen maar op uit bent, maar het frustrerende is, dat jij zoveel vriendjes om je heen hebt verzameld, dat je hier alles onbestraft kunt zeggen en anderen een ban kunt aansmeren.
Dat zou jou toch moeten aanspreken.
Ik heb maandag JL-clubs gehoord dat ze anderhalf miljoen per beloften elftal willen voor deelname aan de Jupiler League in het kader van opleidingsvergoedingen. Dezelfde clubs die een paar maanden eerder als argument tegen beloftenteams hebben aangegeven dat er toch geen sprake is van doorstroming van talent vanaf de beloften naar het eerste. Als dat laatste je argument een paar maanden eerder is, dan kun je niet om geld vragen voor een doorstroming die volgens jezelf niet bestaat.
Meest lachwekkende is dan wel dat jij continue probeert om mij een ban aan te smeren. En i.t.t. jou kom ik op het hele forum. En als ik dan die fantasierijke stukjes van jou lees moet ik wel reageren.
Toch is de ervaring die Guus Til heeft opgedaan bij de beloften in de tweede divisie maar heel erg beperkt geweest.
Hij speelde in totaal 14 duels in de 2e divisie waarvan slechts 2 keer bewust bij de beloften. In totaal maakte hij 1131 speelminuten bij de beloften (=12,5 wedstrijd) en 317 bij het eerste in de Eredivisie.
Meest lachwekkende is dan wel dat jij continue probeert om mij een ban aan te smeren. En i.t.t. jou kom ik op het hele forum. En als ik dan die fantasierijke stukjes van jou lees moet ik wel reageren.
Sinds wanneer heb jij overigens zoveel vrienden op DVK??![]()
Terwijl ik een aantal keren las dat juist DIE jongen wordt opgevoerd als HET voorbeeld van een speler die er veel aan heeft gehad dat hij met jong AZ in de piramide heeft gespeeld.
Net als tot 4 jaar geleden komen zulke spelers toch wel bovendrijven, of ze nu wel of niet meedoen in de piramide.