Ceephax
New member
BVO's hun zin, weigerclubs hun zin, KNVB super tevreden.
Ach ja, het is gelukkig pas zo'n jaar of 4 een punt van discussie, dus laten we er vooral nog een paar seizoenen aan vastplakken. mg:
BVO's hun zin, weigerclubs hun zin, KNVB super tevreden.
Ach ja, het is gelukkig pas zo'n jaar of 4 een punt van discussie, dus laten we er vooral nog een paar seizoenen aan vastplakken. mg:
Nogmaals; waar is gezegd dat clubs dit seizoen niet aan de eisen hoeven te voldoen?
Jeugdopleidingen zijn of niet gecertificeerd of hebben een lokale, regionale, nationale of internationale status.
Dat zouden ze wel moeten doen, maar doen ze niet en daar komen ze mee weg.
BVO's hun zin, weigerclubs hun zin, KNVB super tevreden, iedereen tevreden behalve noord-ooster :rumcolaa:
Je hebt volgens mij een primeur te pakken. Heb je een bron?
Dat ze dat niet doen ?
Lees pakweg de sites van AFC en Be Quick zou ik zeggen.
Dat ze ermee wegkomen ?
Officieel een kwestie van tijd.
Dat ze het niet doen is geen primeur.
Dat ze er mee wegkomen is dus helaas gewoon een van je aannames.
Van alle vorige aannames is nog niets bewaarheid geworden, wat is dan de betrouwbaarheid van deze?
Jij hebt het over primeurs, niet ik.
Drie punten aftrek en als het in maart niet voor elkaar is opnieuw drie punten aftrek zo was de afspraak.
En daarna moet het in orde komen met die contracten.
De contracten-eis gaat grotendeels van tafel, zo is na die vergadering van gisteren wel duidelijk , alleen het van tafel vegen van die 6 minpunten moet nog officieel worden.
Dat al mijn vorige voorspelling niet uitkwamen klopt niet.
Ik zou zelfs zo 1,2,3 niets kunnen noemen wat anders uitgekomen is als wat ik voorspelde.
Grappig dat Hercules nu een berichtje van RTV Utrecht retweet met als kop dat de club vijf contracten heeft verlengd.
Huh...?
Haha, blijft mooi ja. Bij OJC las ik ook al zoiets en bij Dongen gaat het al net zo.
Van een tijdje terug:
Ik zal je helpen. Je voorspelde dat de bevriende clubs na geklaag bij de KNVB geen puntenstraf zouden krijgen.
Prompt kregen ze drie dagen later een puntenstraf opgelegd door de onafhankelijke licentiecommissie.
Nog niks officieel. Maar de kans is groot dat als de voorstellen (minder contracten, meer beloftes) op 21 maart aangenomen worden de straffen ook van de baan zijn. Die uitspraak volgt twee of drie dagen later.
Lekken er gevaarlijke hallucinerende stoffen bij ten Cate ?
Als dat zo is (wat nog niet bekend is) is dat een beslissing van de beroepscommissie, die dat bovendien echt wel zal moeten gaan onderbouwen, ook al om de clubs die wel aan de contracteisen voldoen recht te doen.
Als deze regels al voor dit seizoen zouden gelden hoeft de beroepscommissie ook geen uitspraak meer te doen.