bqandy
Well-known member
Zijn de KNVB-vriendjes nog niet genoeg tegemoet gekomen ?
Tot het bittere einde als het aan mij ligt. Ongeveer net zo als jij de zaterdagtopklasse terug wilt.
Zijn de KNVB-vriendjes nog niet genoeg tegemoet gekomen ?
Het gaat om het principe of we een amateurclub zijn of niet
Dat laatste inderdaad heel graag !
Maar gezien hoe de hazen in Zeist lopen, zie ik jouw wens eerder in vervulling gaan dan die van mij.
Volgens mij had je ergens gezegd dat jullie 100/125 euro betalen? Dan ben je snel klaar dusGeen amateurs.
Red Bull zoekt Nederlands voetbalteam
https://www.bnr.nl/nieuws/ondernemen/10320854/red-bull-zoekt-nederlands-voetbalteam
Daardoor absoluut de eerste optie.RBC, die spelen laag, hebben een stadion en hoeven alleen nog iets voor die "C" in de naam te verzinnen![]()
Een club op het 8e niveau (volgend seizoen) lijkt me erg laag. Bij RB Leipzig zijn ze op het 5e niveau begonnen.RBC, die spelen laag, hebben een stadion en hoeven alleen nog iets voor die "C" in de naam te verzinnen![]()
Als ze maar van Excelsior afblijven...
Moet toch geen probleem zijn ?
Straks komen er weer wat beloftenteams bij in de piramide en die stromen tegen alle oorspronkelijke afspraken in ook gewoon hoog in de piramide in.
Dus waarom Red Bull Roosendaal niet ?
Kantoor van Red Bull zit in Amsterdam-Noord, dus misschien is De Dijk een optie. Die waren al van plan om de 2e profclub van Amsterdam te worden. Amsterdam Red Bulls. Moeten ze nog wel een stadionnetje bouwen. Tijdelijk in het Olympisch Stadion.