De piramide

De piramide


  • Totaal aantal stemmers
    17

noordooster

Well-known member
HHC niet inderdaad. Alleen die trommel mogen ze wel wegflikkeren. Minder goede ervaringen met de clubs uit onder meer Katwijk en Spakenburg. Ofwel stuitend arrogant, ofwel erg schreeuwerig/vervelend. Althans, zo heb ik het ervaren. Sommigen nemen het wat mij betreft allemaal net iets te serieus, dan kan ik net zo goed bij een profclub op de tribune gaan zitten.

Verder denk ik niet in hokjes. Voetbal is voetbal. Daarom ben ik ook een groot voorstander van horizontale (zaterdag/zondag) en verticale (promotie en degradatie tussen alle niveau's) integratie.

Wanneer toeschouwers uit die plaatsen op bezoek zijn in Hardenberg stoor ik me niet aan ze. Geen enkele reden toe.
Die van Kozakken Boys vond ik wel wat "stoer" overkomen. Waren misschien extra trots dat ze bovenaan stonden.
Die trommels... ach het hoort er bij HHC wat bij. Kan me dr niet zo druk om maken.
Wat mij betreft is het HHC-publiek wel eens wat te weinig kritisch wanneer er slecht gepresteerd wordt.
 

noordooster

Well-known member
Dat is hetzelfde als bv een MSC en Alcides tegen elkaar op de zaterdagavond voetballen. Het levert meer op dus daarom liever op de zaterdagavond.

Is ZONDAG hoofdklasse. Zoals gezegd zondagamateurs voetballen wat vaker op zaterdagavond.
In het zaterdagvoetbal is het marginaal. Als het zoveel zou opleveren zou het veel meer worden gedaan.
Laten we afwachten hoe het in de Tweede Divisie gaat...
 

SanMark.

Well-known member
Is ZONDAG hoofdklasse.
In het zaterdagvoetbal is het marginaal. Als het zoveel zou opleveren zou het veel meer worden gedaan.
Laten we afwachten hoe het in de Tweede Divisie gaat...

DAT WEET IK .

Maar als het niets extra op zou leveren zouden ze niet verhuizen naar de zaterdagavond.

Persoonlijk kijk ik in November of December liever op de (zondag) middag een potje voetbal dan op de (zaterdag)avond.

Je kunt blijven herhalen dat als het meer had opgebracht dat meer clubs het zouden doen maar daardoor word je argument niet sterker.

Balderas heeft al aangeven dat het Rouveen vorig jaar meer opleverde de 18.00 uur wedstrijd.
 

noordooster

Well-known member
DAT WEET IK .

Maar als het niets extra op zou leveren zouden ze niet verhuizen naar de zaterdagavond.

Persoonlijk kijk ik in November of December liever op de (zondag) middag een potje voetbal dan op de (zaterdag)avond.

Je kunt blijven herhalen dat als het meer had opgebracht dat meer clubs het zouden doen maar daardoor word je argument niet sterker.

Balderas heeft al aangeven dat het Rouveen vorig jaar meer opleverde de 18.00 uur wedstrijd.

Jij hebt gelijk.
Dom, dom , dom van die zaterdagclubs dat ze vastgeroest zitten en niet allemaal steeds op de zaterdagavond om 6 uur spelen.
 

de waan

Well-known member
Die laatste was onze kampioenswedstrijd, he.

We zijn inderdaad gekelderd van 1300 in het eerste hoofdklasse jaar naar 450 nu. Maar er zijn heel wat meer clubs die 2/3e hebben ingeleverd.
 

SanMark.

Well-known member
Die laatste was onze kampioenswedstrijd, he.

We zijn inderdaad gekelderd van 1300 in het eerste hoofdklasse jaar naar 450 nu. Maar er zijn heel wat meer clubs die 2/3e hebben ingeleverd.

Ik ben nog bij HSC Turkiymspor geweest toen was het bomvol.
 

noordooster

Well-known member

Mooi om die krantenartikelen terug te lezen.
Oude tijden herleven. Vele bekende namen.
Clubs waar ik in die tijd geregeld kwam.
Heb je deze artikelen ook ergens op een site staan ?
 

noordooster

Well-known member
Thiemo die vond dat niet HSC 21 maar Hoogeveen het kampioenschap verdiende.
Paul Zweverink die nog steeds wedstrijdverslagen maakt voor DvhN.
Henri Reinders bij Hoogeveen...zijn zoon speelt nu in het eerste.
Grafton Holband bij Hoogeveen...zijn zoon speelde bij WKE, nu bij bij Pelikaan S.
Appingedam dat voor 2300 toeschouwers wint van Rheden. De sentimenten rond die wedstrijd kan ik me nog goed herinneren.
Het was daar trouwens altijd gezellig druk.
Elim met " de Keizer", Angelslo met Jan Hendriks , de latere voorzitter van Sc Erica.
enz. enz. Mooi man.
 

de waan

Well-known member
Dat moet een tikfoutje zijn. Ik denk dat het 32-24 is. Kampioen worden met 32 doelpunten in 26 wedstrijden is ook al vrij belachelijk trouwens.
 

de waan

Well-known member
Ik voelde hem aankomen. :)

HSC was in die tijd vooral een team dat het van het bikkelen moest hebben. Tot tien wedstrijden voor het einde ook gewoon net als altijd dedegratiekandidaat maar plotseling begon het te lopen.
 

Forza AZ

Well-known member
Tussenstand instomingstabel beloften na 22 februari:

1 FC Groningen 9,25
-------------------------
2 FC Utrecht 9,25
3 AZ 8,75
4 Sparta Rotterdam 8,00
5 FC Twente 8,00
-------------------------
6 Vitesse 7,75
7 Almere City FC 4,00
8 FC Volendam 4,00
9 Brabant United 3,25
10 De Graafschap 2,75
11 Achilles'29 1,00
 

Joost

Well-known member
Ik zie dat in de tabel op de site van de KNVB ook staat wat de gewenste speeldag is van de clubs;

Groningen, Sparta, Utrecht, Almere, Volendam, Brabant Utd > zaterdag
Vitesse, AZ, Twente, De Graafschap, Achilles '29 > zondag
 

Forza AZ

Well-known member
Ik zie dat in de tabel op de site van de KNVB ook staat wat de gewenste speeldag is van de clubs;

Groningen, Sparta, Utrecht, Almere, Volendam, Brabant Utd > zaterdag
Vitesse, AZ, Twente, De Graafschap, Achilles '29 > zondag

Met de huidige stand wordt dat dan in de Topklasse zaterdag: Almere City, Volendam, Brabant United
En op zondag: Vitesse, De Graafschap, Achilles'29
 

Joost

Well-known member
Ik ben ook nog wat dieper in die cijfers gedoken, dat inhaalpotje tussen Vitesse en AZ op 11 april is wel van wezenlijk belang. Zowel Vitesse als AZ gaat bij winst plotseling aan kop in de instroomtabel.

Maar het kan in die beloftencompetitie nog alle kanten op. Als AZ en Vitesse dat duel gelijk zouden spelen staat de top 6 binnen 3 punten van elkaar.
 
Bovenaan