De piramide

De piramide

• Totaal aantal stemmers
    17

noordooster

Well-known member
DHC zie ik nog niet staan in de KNVB lijst.
Als met al kan de KNVB met name in West wel een paar aardige competities opzetten.
In Noord blijft het tot dusverre wat karig. Geen enkele vereniging uit Drenthe en alleen Be Quick 1887 uit de prov. Groningen.

Sensini

Well-known member
Uit de FAQ op
https://www.knvb.nl/nieuws/amateurvo...rus-en-voetbal
:
Q:
"Op welk niveau gaan de nieuwe Onder 23, Onder 21, Onder 18 en Onder 16 teams van mijn vereniging instromen?"
A: "We gaan de komende tijd gebruiken om te bepalen op basis waarvan teams komend seizoen worden ingedeeld in de nieuwe jeugdcompetities. Uiterlijk 1 mei gaan wij dit besluit communiceren."

Unregistere

Well-known member
Excelsior Maassluis, Westlandia, Spartaan '20 en Alexandria '66 gaan vermoedelijk in de Onder 21 competitie spelen met de profs.

noordooster

Well-known member
Ik ben benieuwd wanneer journalist columnist Rene Waning via een column opnieuw een poging doet het weekendvoetbal voor elkaar te krijgen.
En wat deze keer de varianten allemaal zullen zijn.

Unregistere

Well-known member
Ik ben benieuwd wanneer journalist columnist Rene Waning via een column opnieuw een poging doet het weekendvoetbal voor elkaar te krijgen.
En wat deze keer de varianten allemaal zullen zijn.

Mogen zij dan ook een alter ego gebruiken? Ik vind hun columns als Jan Dirk van der Zee altijd wel gaaf! :duim:

noordooster

Well-known member
Jan Dirk van der Zee vind ik niet zo'n geweldige columnschrijver.
Hij trapt voornamelijk open deuren in. Mijdt echt belangrijke zaken.
En praat regelmatig voor zijn beurt, waarna hij terug gefloten wordt.

de waan

Well-known member
Mogen zij dan ook een alter ego gebruiken? Ik vind hun columns als Jan Dirk van der Zee altijd wel gaaf! :duim:

Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat als Rene Waning als Jan Dirk van der Zee een column schrijft, hij altijd zorgt dat het stilistisch net iets minder vloeiend leest.

noordooster

Well-known member
Ook na de nieuwste update van inschrijvingen voor de O23 blijft het aantal aanmeldingen van clubs uit Noord maar zeer gering.
Men heeft nog tot 20 april om zich aan te melden. Of zal de KNVB deze termijn opnieuw oprekken ?
Volgens mij mogen inschrijvers er alsnog van af zien als ze het toch niet zien zitten.
Als er verder niks bij komt, kan ik me voorstellen dat dat gaat gebeuren.

De Groene Scout

Well-known member
Ook na de nieuwste update van inschrijvingen voor de O23 blijft het aantal aanmeldingen van clubs uit Noord maar zeer gering.
Men heeft nog tot 20 april om zich aan te melden. Of zal de KNVB deze termijn opnieuw oprekken ?
Volgens mij mogen inschrijvers er alsnog van af zien als ze het toch niet zien zitten.
Als er verder niks bij komt, kan ik me voorstellen dat dat gaat gebeuren.

Kon nog wel eens meevallen. Hooguit in Noord blijft het dunnetjes, maar mocht je daar in het verleden met een 2e elftal op hoog niveau willen acteren moest je ook al het halve land door. Dus voor die clubs is dat mogelijk een minder groot bezwaar. Oost is voldoende bezet om een aardige competitie op te starten, maar zeker nog niet optimaal.

noordooster

Well-known member
Nou... met die 2e elftallen in district Noord bleef het beperkt tot de 3 noordelijke provincies + noord Overijssel en de NO polder.
Met die paar aanmeldingen voor O23 blijft het daar niet bij . Zeker niet als ze ook nog op sterkte worden ingedeeld.
Maar er kan nog wat bij komen.

Bovenaan