De piramide

De piramide

• Totaal aantal stemmers
    17

noordooster

Well-known member
Zo werkt dat in een serieuze competitie. De besten komen boven drijven, zoals dat hoort. Ook de Derde Divisie zal waarschijnlijk grotendeels uit zaterdagclubs gaan bestaan.

In de huidige zo en za kolom is dat ook zo. Hoeft niks aan veranderd te worden vanwege de vele nadelen.
Bedoeld was natuurlijk dat er minder 18.00 u wedstrijden zijn in de 2e divisie naarmate er minder zondagclubs zijn.
Lienden heeft ooit overwogen een zaterdagclub te worden en heeft ook aangegeven geen moeite te hebben met een normale tijd op de zaterdagmiddag.

Hoezo 'volharden'?

Die blijven hun wedstrijden spelen op het ongunstige tijdstip van 18.00 uur, mede omdat het mag.

14:00 uur mag dat wel? Of 15:00? Of moet het echt 14:30 uur zijn? En wat is dan precies het verschil tussen 15:00 uur en 15:30 uur, waardoor je die laatste 'maar niks' vindt?

Het is mijn persoonlijke mening, dat ik vergeleken met 14.30 uur een aanvangstijd van 15.30 uur maar niks vind en daarom ook minder zin heb een wedstrijd te bezoeken.
Ik spreek uit ervaring, want ik heb de laatste tijd regelmatig wedstrijden van zowel 14.30 als 15.30 uur bezocht.
Bij HHC sprak ik er meer die er zo over denken. Ook in die BAV enqu?te kwam dat naar voren.
In het reguliere zaterdagvoetbal is er nauwelijks een standaardteam dat om 15.30 uur begint. Dat zal ook wel zn redenen hebben.

Misschien vinden DFS en Achilles Veen dat wel helemaal niet erg? En misschien willen clubs ook wel meedenken met hun tegenstanders?

Misschien vinden ze dat wel helemaal kloten.
Misschien willen clubs wel helemaal niet meedenken met de tegenstander.
Ook dat komt in de 2e divisie vaak voor.

de Kok

Member
Er is 1 geruststelling voor NO bij dit oeverloos gezever. Timo Reesink is erbij betrokken en dat is 1 van de vele zaterdagmannen in het bolwerk in de Zeisterbossen. Gelukkig is de directeur een zondagman en dat is ook het enige positieve.

noordooster

Well-known member
Ik vrees het ergste voor de toekomst van het top-amateurvoetbal, met name voor het zaterdagvoetbal.
In die regiovertegenwoordigers heb ik geen vertrouwen en in zondagmannetje van der Zee met zijn volgelingen bij de KNVB heb ik al helemaal geen vertrouwen.
Wat hij voorstaat is allang bekend. Het zondagvoetbal van de ondergang redden ten koste van het zaterdagvoetbal.

Het kwam hem allang goed uit dat tgv die kut-piramide met die onnodige tweede divisie er op hoofdklasse-niveau idiote afstanden ontstonden , waardoor clubs zich op dat niveau gingen roeren.
van der Zee zag dat handenwrijvend aan , dit was de kans om bovenstaande wens te realiseren.

noordooster

Well-known member
Het is ook al meermalen bekend dat jij het weekendvoetbal niet ziet zitten. Dat mag toch ook?

Mag dat wel van jou ? Fijn man.
Mag de meerderheid in de BAV enqu?te het zogenaamde weekendvoetbal ook niet zien zitten ?
En mogen vele media daarover berichten ?
Op verzoek kan ik een deel ervan tonen, maar ik kan ook verwijzen naar reactie 5332 .

noordooster

Well-known member

Dat tweenul artikel was bekend.
Zondagclub Rkavv heeft zich van het begin achter de Jonkers-plannen geschaard.
De man van s Gravenzande spreekt verstandige taal en die van Nootdorp zit uit zijn nek te lullen.

JMD

Well-known member
blablabla
onzin onzin onzin
iedereen is tegen me
bla bla bla
Als 51% tegen weekendvoetbal is moeten we daarnaar luisteren, als 75% voor is moeten we dat niet.
'Iedereen is gek behalve ik'
Je beantwoordt (zoals wel vaker als de vraag je niet bevalt) mijn vraag niet. Wat is het probleem dat Unregistere voor weekendvoetbal is? Je doet voorkomen alsof hem dat diskwalificeert van mogen posten in dit topic.

Verder: post 666

de waan

Well-known member
Het is mijn persoonlijke mening, dat ik vergeleken met 14.30 uur een aanvangstijd van 15.30 uur maar niks vind en daarom ook minder zin heb een wedstrijd te bezoeken. Ik spreek uit ervaring, want ik heb de laatste tijd regelmatig wedstrijden van zowel 14.30 als 15.30 uur bezocht.

Maar waarom? Waarom is een wedstrijd om half drie helemaal prima en om half vier kut? Ik probeer die gedachtegang te volgen, maar het lukt me domweg niet.

Hoe werkt dat als je kennelijk een biologische klok hebt die zo precies is afgesteld dat een wedstrijd een uurtje later zo erg is, dat zelfs minder zin hebt om dan te gaan en misschien wel kiest om thuis te blijven? En een wedstrijd om drie uur? Kan dat nou nog wel of dat toch ook eigenlijk liever maar niet? En als het wel kan, is dat dan omdat het EKTE zaterdagclubs zijn die altijd al om 3 uur aftrappen?

Ik weet niet of je werkt, maar hoe gaat dat daar dan als je een keer aan half uur of een uurtje moet overwerken. Dan ook meteen helemaal van slag?

Pascallovic

Well-known member
Maar waarom? Waarom is een wedstrijd om half drie helemaal prima en om half vier kut? Ik probeer die gedachtegang te volgen, maar het lukt me domweg niet.

Hoe werkt dat als je kennelijk een biologische klok hebt die zo precies is afgesteld dat een wedstrijd een uurtje later zo erg is, dat zelfs minder zin hebt om dan te gaan en misschien wel kiest om thuis te blijven? En een wedstrijd om drie uur? Kan dat nou nog wel of dat toch ook eigenlijk liever maar niet? En als het wel kan, is dat dan omdat het EKTE zaterdagclubs zijn die altijd al om 3 uur aftrappen?

Ik weet niet of je werkt, maar hoe gaat dat daar dan als je een keer aan half uur of een uurtje moet overwerken. Dan ook meteen helemaal van slag?
Moet jeje voorstellen als het straks weer zomertijd is en de klok een uurtje naar voren moet. Alhoewel, dan is 14:30 uur plotseling 15:30 uur. Geen probleem lijkt mij dat:D

JMD

Well-known member
NO is daarom ook voor afschaffen van klok verzetten, want anders moeten ze ineens om 13.30 of 15.30 aftrappen... :p

noordooster

Well-known member
Net als bij vele andere voetballiefhebbers heeft 14.30 uur mijn voorkeur.
Als in een gemengde competitie op zaterdag, een zaterdagteam tegen een zondagteam speelt, hoe laat wilt u dan dat de wedstrijd aanvangt?
– 14.00 of 14.30 uur 31%
– 15.00 of 15.30 uur 12%
– 16.00 of 16.30 uur 4%
– 17.00 uur of later 20%
– Wij willen helemaal geen gemengde competitie 34%

En wedstrijden om 15.30 uur of later vind en vond ik maar niks.
Vanwege die aanvangstijd heb ik er ook enkele overgeslagen.
Ondanks dat ik hier haast wordt gedwongen om 15.30 uur of later een prima tijd te vinden, zeg ik nogmaals, ik vind dat kuttijden .

Joost

Well-known member
Ik zou 15:30 ook niet echt aantrekkelijk vinden. Dan is het pas rond half zes afgelopen en ik moet dan nog ongeveer 25 minuten naar huis rijden, koken, eten en de kids in bed leggen.

noordooster

Well-known member
De reacties op mijn mening dat ik 15.30 uur op zaterdag een kut-aanvangstijd vind, zijn van eenzelfde kinderachtige domheid als die zogenaamde poll bij dit topic .
Ik begin me af te vragen waarom er in de zondagcompetities geen wedstrijden om 15.30 uur beginnen.

noordooster

Well-known member
Zou zondagmannetje van der Zee er in de derde divisie nu ook het zogenaamde weekendvoetbal doordrukken met allemaal idiote aanvangstijden verspreid over het hele weekend ?
Ik zie hem ervoor aan, zelfs nadat 1,5 jaar geleden de clubs van dat niveau dat zogenaamde weekendvoetbal nog massaal verworpen hebben.

Fregge

Well-known member
Zorgen jullie nou maar eerst dat je er gewoon in blijft dit jaar.

Maar als het ambitieuze Hoogeveen en hert sterke Gemert promoveren wordt het ongetwijfeld pittig komend seizoen.

Komt goed! Leuke competitie wel hoor. De middenmoot is 9 clubs groot.

Bovenaan