Hmm zo had ik het nog nooit bekeken. Had je dat niet eens wat eerder kunnen melden?
Het aantal zondagclubs in de tweede divisie is intussen al aardig geslonken.
Een aantal blijft volharden in die 18.00 uur.
En Lienden was allang een zaterdagclub geweest als het niet onderaan moest beginnen.
Overigens vind ik een aanvangstijd van 15.30 uur ook maar niks.
In de oorspronkelijke indeling van Jonkers zouden Achilles Veen en DFS bij allemaal zondagclubs in komen.
Voor hen zullen het allemaal ongunstige tijden worden naar Joost-land enz.
......
En dan niet besluiten met de helft plus 1, maar met groot draagvlak.....
Ik 15.28.57..Ik vind 15:30 als aanvangstijd ook maar niks. Ik heb liever 15:29.
Precies. Met zijn continue hetze tegen de 'zondag' en 'zondagman Van der Zee' lijkt het daar inderdaad wel op.Noord Ooster is de Sylvana van het amateurvoetbal.
Stel dat ze het volgend jaar al invoeren, ook in de derde divisie. Dan mogen wij misschien wel tegen Fregge! :duim:
Nee, doe maar een jaartje wachten! Ik heb nog geen afscheid kunnen nemen van het broodje bal bij HSC. En als ze het dit jaar niet doen, degraderen ze volgend jaar denk ik wel (sorry waan en Groene)
Zorgen jullie nou maar eerst dat je er gewoon in blijft dit jaar.Nee, doe maar een jaartje wachten! Ik heb nog geen afscheid kunnen nemen van het broodje bal bij HSC. En als ze het dit jaar niet doen, degraderen ze volgend jaar denk ik wel (sorry waan en Groene)
Achilles Veen zou er wel een aardige derby tegen Unitas voor terug kunnen krijgen, da's best aardig. En Baronie is ook een leuke pot in de buurt.
Wel een interessante ontwikkeling, ben benieuwd hoe het verder gaat. Zal zondag eens polsen bij het bestuur van IFC en Unitas voorafgaand aan deze streekderby in de hoofdklasse B zondag. Als de voorzitter van IFC tenminste in de bestuurskamer is...
Dus?Het is al meermalen gebleken, dat jij dat zogenaamde weekendvoetbal wel ziet zitten.