Haha, daar heb je de Kip weer.
Hoezo verwijderen of verplaatsen ?
Wie de media wat volgt, weet dat juist die BAV enqu?te de laatste weken een belangrijk onderwerp is t.a.v. de piramide.
Als dat hier al niet eens besproken kan worden..... En ja daarbij gaat het ook over za - zo.
Wie dat niet ziet is blind.
Kip, ik kan me vergissen, maar ik heb van jou nog geen inhoudelijke bijdrage over het onderwerp gezien.
Kip, ik kan me vergissen, maar ik heb van jou nog geen inhoudelijke bijdrage over het onderwerp gezien.
Dat is nou net jouw probleem, 100 keer iets roepen is nl geen inhoudelijke bijdrage.
Kan iemand NO misschien uitleggen dat enqu?tes geen feiten zijn en al helemaal niet als niet iedere betrokkene de enqu?te invult?
Misschien kan iemand even een enqu?te maken waarin de zaterdagclubs gewoon uitduels op zondag spelen. Kijken of NO dan ook zo kritiekloos naar cijfers kijkt :duim:
Poll toegevoegd, je mag twee opties kiezen
Die stond er, heeft Abu vast weggehaald
Als de maatstaf is dat jij iets ziet dan kunnen we dit topic wel sluiten.Hyperbool, maar afgezien daarvan, van jou zag ik nog geen enkele inhoudelijke bijdrage.
Als de maatstaf is dat jij iets ziet dan kunnen we dit topic wel sluiten.
Maandag (morgen dus) komen de hoofdklassers bijeen bij Sparta Nijkerk.
Meerderheid is voor een mix, maar er zijn nog haken en ogen als aanvangstijden. Er komt sowieso een voorstel waar de KNVB mee aan de slag kan.
Artikel: https://www.tweenul.nl/nieuws/definitief-plan-samenvoeging-zaterdag-en-zondaghoofdklasse-dichtbij