Misschien kan de Kok nog eens zijn plannen uitleggen voor gescheiden za en zo competities op de zaterdag en over het toelaten van ladingen 2e elftallen tot de piramide.
Valt er weer eens iets te lachen.
Zo, ik hoop dat je nu weer een lach op je verzuurde gezicht kunt zien..............
75 % is voor volgens Jonkers.
Is er ook nog 75 % voor als de KNVB besluit alle wedstrijden op zaterdag om 14.30 uur te spelen ?
Is er ook nog 75 % voor als de helft van de wedstrijden gespeeld wordt op zaterdag om 17.00 uur ?
Is er ook nog 75 % voor wanneer de thuisclub speeldag en -tijd bepaalt ?
Enz. enz.
Net als bij vele andere voetballiefhebbers heeft 14.30 uur mijn voorkeur.
Als in een gemengde competitie op zaterdag, een zaterdagteam tegen een zondagteam speelt, hoe laat wilt u dan dat de wedstrijd aanvangt?
? 14.00 of 14.30 uur 31%
? 15.00 of 15.30 uur 12%
? 16.00 of 16.30 uur 4%
? 17.00 uur of later 20%
? Wij willen helemaal geen gemengde competitie 34%
En wedstrijden om 15.30 uur of later vind en vond ik maar niks.
Vanwege die aanvangstijd heb ik er ook enkele overgeslagen.
Ondanks dat ik hier haast wordt gedwongen om 15.30 uur of later een prima tijd te vinden, zeg ik nogmaals, ik vind dat kuttijden .
ja maar ja maar ja maar ja maar ja maar
dat is niet eerlijk voor de 25%... (zoekt huilende smiley)
Zoals gezegd, ik had graag nog eens willen lachen om die idee?n van jou om al die tweede elftallen in de piramide te krijgen of vanwege hoe je die gescheiden competities wil.
De grote piramide ellende is nmm begonnen met de leugen van van Oostveen en met de volledig verkeerde verhouding in die 60 bepalende stemmen.
De ontevredenheid achteraf bij de clubs sprak boekdelen.
Als ze er mee komen, zal de KNVB niet met een uitgewerkt plan m.b.t. het zogenaamde weekendvoetbal komen voor alleen de hoofdklassers.
Wanneer dat er ligt, zou ik nog wel eens opnieuw willen kijken hoeveel procent van de betreffende clubs er voor en tegen dat plan zijn.
Benieuwd, of de KNVB dat dan ook "in stemming brengt" , zou wel zo eerlijk zijn.
Oostveen is waar maar de ontwikkelingen werden al besproken voordat er sprake was van een ledenraad. In die ledenraad was er uiteindelijk zo'n bulldozer van een voorzitter van een zaterdagclub (was tevens ergens wethouder? geweest) met een grote bek die de twijfelaars overblufte.
Dat andere waarom je wilt lachen kun je dus teruglezen in mijn eerdere reacties.
Veel plezier.
Als ze er mee komen, zal de KNVB niet met een uitgewerkt plan m.b.t. het zogenaamde weekendvoetbal komen voor alleen de hoofdklassers.
Wanneer dat er ligt, zou ik nog wel eens opnieuw willen kijken hoeveel procent van de betreffende clubs er voor en tegen dat plan zijn.
Benieuwd, of de KNVB dat dan ook "in stemming brengt" , zou wel zo eerlijk zijn.
Vind je het zelf niet raar dat je...
Wel vertrouwen hebt in een enquete zonder dat er een echt inhoudelijk vraag was, waar geen groot percentage respondenten was en waarvan je heel makkelijk kunt beargumenteren dat deze niet geheel representatief is.
Geen vertrouwen hebt in het resultaat van maandenlang vergaderen met alle partijen waarbij alle mogelijke opties ter tafel zijn gekomen en van waaruit de leden met meer de 3/4 meerderheid een mandaat hebben afgegeven om met een concreet voorstel te komen.
De COH (ergo: de clubs) doet mee met de plannenmakerij. Maar dat wist je zelf ook wel.
Er is 1 geruststelling voor NO bij dit oeverloos gezever. Timo Reesink is erbij betrokken en dat is 1 van de vele zaterdagmannen in het bolwerk in de Zeisterbossen. Gelukkig is de directeur een zondagman en dat is ook het enige positieve.
Het is al meermalen gebleken, dat jij dat zogenaamde weekendvoetbal wel ziet zitten.
Joost, ik heb nooit ontkend, dat er wel wat op en aan te merken was op de BAV enqu?te.
Maar ik stel ook vast, dat dat het enige was wat er op dat gebied voorhanden was en nog steeds trouwens .
Bovendien twijfelt niemand aan de legitimiteit van die enqu?te.
Ik stel niet de 75 % aan hoofdklassers ter discussie die de knvb mandaat/opdracht hebben gegeven om met een voorstel te komen.
Dat betekent niet dat diezelfde 75 % aan clubs het dan ook eens is met waar de KNVB mee komt.
Ik zou willen dat de clubs die het aangaat ( niet alleen de hoofdklassers ) zich kunnen uitspreken over een door de KNVB uitgewerkt plan.
Dat zegt me meer dan het geven van de opdracht aan de KNVB om met een plan te komen.