De piramide

De piramide

• Totaal aantal stemmers
    17

noordooster

Well-known member
Ter Hogt zal het vandaag bij HSC '21 ook niet zo gezellig hebben gevonden.
Ik ben ooit een paar seizoenen geleden 2x bij een thuiswedstrijd van SVZW geweest.
Het kwam daar allemaal wat kil op mij over.
En je moet nog maar afwachten of de club zich dit seizoen handhaaft in de hoofdklasse.

noordooster

Well-known member
Gewone berichten van mij worden overal verwijderd door de moderator uit Groningen, die de pik op me in heeft.
Zo kun je gewoon iemand de mond snoeren die dingen zegt die jou niet goed uitkomen.

SanMark.

Well-known member
Gewone berichten van mij worden overal verwijderd door de moderator uit Groningen, die de pik op me in heeft.
Zo kun je gewoon iemand de mond snoeren die dingen zegt die jou niet goed uitkomen.

Je bent nu aan het crossposten.

Als je dat vaker doet krijg je daar een ban voor.

Pas maar op.

noordooster

Well-known member
Er zijn figuren die zich hier van alles kunnen permitteren.
Maar als je een iets andere mening verkondigt dan de rest van dit eenzijdige forum word je de mond gesnoerd

Satyr

Administrator
Forumleiding
Er zijn exact nul posten verwijderd hier. Ik kan verwijderde posts namelijk altijd nog zien, als opperhoofd

Atreides

Well-known member
Er zijn figuren die zich hier van alles kunnen permitteren.
Maar als je een iets andere mening verkondigt dan de rest van dit eenzijdige forum word je de mond gesnoerd

Ondanks dat je topic bereik nogal beperkt is heeft ongeveer 75% van de stamgasten moeite met je mening, dan met name de nogal drammerige en ??nzijdige aard van deze mening, heb jij totaal geen beperkingen gekregen.

Een beter bewijs voor een redelijk te pruimen moderatiebeleid is er niet.

noordooster

Well-known member
Die lul van een Abunogwat heeft duidelijk de pik op me in al een hele tijd en verwijdert berichten van mij. DIE JE DUS OOK NIET MEER KAN ZIEN

Satyr

Administrator
Forumleiding
Die lul van een Abunogwat heeft duidelijk de pik op me in al een hele tijd en verwijdert berichten van mij. DIE JE DUS OOK NIET MEER KAN ZIEN

Jawel, dat kan ik wel.

En hier is niks verwijderd. Misschien in ??n van de 16 andere topics die je vervuild?

Bovenaan