De piramide

De piramide

• Totaal aantal stemmers
    17

Sensini

Well-known member
Heb ik meermaals uitgelegd.
Voorbeeld : Volgens van der Zee, Jonkers en andere zondagmensen is het grote probleem bij de zondag, dat veel clubs en spelers overstappen naar de zaterdag, vanwege de mooiere competities, de plezierigere speeldag, sfeervollere wedstrijden of wat dan ook.
Bij een mix hebben zulke spelers minder redenen om over te stappen , iets waar natuurlijk de zondag bij een mix ook op hoopt.
Voor de zaterdagclubs zal het moeilijker worden hun voordelen tov zulke spelers uit te spelen, hetgeen consequenties heeft voor het sportieve niveau.

Dus het zaterdagvoetbal gaat er bij mixen sportief op achteruit omdat ze dan minder zondagvoetballers kunnen inpikken. En jij vindt dat de zondagclubs dat inpikken maar te accepteren hebben...

JMD

Well-known member
Dus het zaterdagvoetbal gaat er bij mixen sportief op achteruit omdat ze dan minder zondagvoetballers kunnen inpikken. En jij vindt dat de zondagclubs dat inpikken maar te accepteren hebben...

Als je NO zo leest lijkt het zaterdagvoetbal te vinden dat ze 'door God gegeven' zijn.

Eef de Kip

Well-known member
Kip, dat heb ik al zov aak uitgelegd, dat bij het nogmaals benoemen de kans erg groot is, dat je zegt dat ik zaken herhaal.
Daar verdenk ik je met deze vraag ook van.
Ik zou zeggen : zoek maar op.

Ja ik zie hetzelfde riedeltje tot vervelens aan toe voorbij komen maar dat is in dit topic ook al meerdere malen weerlegd. Zoek maar op.

Maar goed, louter boterzacht aannames dus, Ik had het kunnen weten.

SanMark.

Well-known member
Ja ik zie hetzelfde riedeltje tot vervelens aan toe voorbij komen maar dat is in dit topic ook al meerdere malen weerlegd. Zoek maar op.

Maar goed, louter boterzacht aannames dus, Ik had het kunnen weten.

Het is een leugenaar en fantast. Zo gauw hij weer met feiten om de oren word geslagen komt hij met zijn speculaties en zijn van horen zeggen 'feitjes'.

Nergens word het onderbouwt en zijn alleen maar onderbuikmeningen.

de Kok

Member
Ik heb het al vaker opgemerkt. Als die zaterdagvoetballers niets willen veranderen moeten de zondagclubs hun competitie gewoon op zaterdag gaan spelen. Gewoon schijt hebben aan die zaterdagclubs.
Maar dan ook scheiden over de hele lijn.

noordooster

Well-known member
Dank voor de reacties van gisteravond.
De reacties kunnen inderdaad gemakkelijk geclusterd worden onder het kopje " niet ter zake doende herhalingen ", waarbij de man die zoveel moeite heeft met de d's en de t's natuurlijk weer de prijs wint van de meest onfatsoenlijke.

noordooster

Well-known member
Dus het zaterdagvoetbal gaat er bij mixen sportief op achteruit

Dat heb ik inderdaad uitgelegd. Veel voetballers vinden het in de huidige constellatie aantrekkelijker om te voetballen bij een zaterdagvereniging. Althans, dat hoor ik zondagmannen steeds zeggen als ze het hebben over de problemen waarin het zondagvoetbal verkeert. Ook dat vele clubs overstappen naar het zaterdagvoetbal.
Dat zondag wil mixen komt vooral daardoor. Ze willen die trend stoppen.

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Dank voor de reacties van gisteravond.
De reacties kunnen inderdaad gemakkelijk geclusterd worden onder het kopje " niet ter zake doende herhalingen ", waarbij de man die zoveel moeite heeft met de d's en de t's natuurlijk weer de prijs wint van de meest onfatsoenlijke.

NO die anderen beschuldigt van "niet ter zake doende herhalingen". De woorden pot en ketel komen in mij op... :eek:mg:

noordooster

Well-known member
Er is niets naar buiten gekomen vanuit de geheim gehouden vergaderingen per hoofdklasse, waarin gesproken zou worden over het MSC-voorstel.
Waarbij ook niet duidelijk is of het spelen van zo-za wedstrijden op de vroege zaterdagavond daar ook deel van uitmaakten.
Ik zou graag willen weten of de clubs uit za HA ook een gezamenlijk standpunt hebben geformuleerd. En zo ja, waar dat dan ergens staat.

Van de clubs uit de aantrekkelijke za HB lees ik oa:

Landelijk gezien zijn er idee?n om het zaterdagvoetbal en zondagvoetbal binnen de amateursector samen te voegen. Voor Sv Urk en de andere clubs uit de hoofdklasse B is dat alleen een optie onder de huidige geldende voorwaarden. Anders gezegd, zondagvoetbal moet zich aanpassen naar het zaterdagvoetbal.

Waarbij dan wel iets duidelijker wordt, maar niet alles.

Fregge

Well-known member
Niet breder trekken dan noodzakelijk he. Die quote is van Urk en heb ik op dit forum al een stuk of 4 keer gezien.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Speciaal voor dit topic zijn er een paar gifjes toegevoegd:

:poep:
:boos:
:eye:
:cr7:
:noord:

De laatste maak je door :noord: te typen :duim:

noordooster

Well-known member
Niet breder trekken dan noodzakelijk he. Die quote is van Urk en heb ik op dit forum al een stuk of 4 keer gezien.

Ja, dat is een van de weinige mededelingen die ik in de media heb gezien naar aanleiding van de geheime bijeenkomsten van de hoofdklassers.
Heb jij nog een link waarin de clubs van za HA iets meedelen over hun bevinden ?

Fregge

Well-known member
Nee, maar je zegt dat er meer clubs dat geroepen hebben, terwijl het alleen van Urk af komt. Alsof jij iets roept dat moet gebeuren en dan zegt dat heel Nederland dat wil.

noordooster

Well-known member
Alsof jij iets roept dat moet gebeuren en dan zegt dat heel Nederland dat wil.

Nee, Fregge, dan interpreteer je mijn woorden verkeerd.
Ik geef slechts aan, dat ik deze opmerkelijke uitspraak, die ik nog niet kenden, tegenkwam.
En ik vroeg me af of je ook een citaat hebt over de bijeenkomst van za HA.
Ik vind met name ook het dikgedrukte nogal opvallend.

Landelijk gezien zijn er idee?n om het zaterdagvoetbal en zondagvoetbal binnen de amateursector samen te voegen.
Voor Sv Urk en de andere clubs uit de hoofdklasse B is dat alleen een optie onder de huidige geldende voorwaarden. Anders gezegd, zondagvoetbal moet zich aanpassen naar het zaterdagvoetbal.

Joost

Well-known member
Nee, maar je zegt dat er meer clubs dat geroepen hebben, terwijl het alleen van Urk af komt. Alsof jij iets roept dat moet gebeuren en dan zegt dat heel Nederland dat wil.

Je trapt hier in de N-O tactiek.
Er is een flintertje informatie waar vervolgens een heel verhaal omheen gebouwd wordt daar verder onderbouwing voor is.

Bovenaan