De piramide

De piramide

• Totaal aantal stemmers
    17

noordooster

Well-known member
Die enquete is niet meer dan een schot hagel

Een gebruikelijke zwakke reflex van iemand die de uitkomst van een enqu?te tegenvallend en ongewenst vindt: Zeggen dat de enqu?te niet deugt.
Zoiets gebeurt ook in sommige landen waar de verliezer bij verkiezingen beweert dat de verkiezingen niet eerlijk verliepen.
Toch was er bij de BAV en de KNVB wel overeenstemming over de legitimiteit van de enqu?te :

"Een delegatie van de Belangenorganisatie Amateur Voetbalverenigingen (BAV) heeft op basis van de uitslagen van de enqu?te inmiddels een gesprek gehad met de directie van de KNVB.

Ten eerste was er overeenstemming over de legitimiteit van de enqu?te"

De clubs willen dat zogenaamde weekendvoetbal niet.

Fregge

Well-known member
Jij zegt toch ook bij iedere mening over de pi die voor jou tegenvallend en ongewenst is dat deze mening niet deugt?

Joost

Well-known member
Een gebruikelijke zwakke reflex van iemand die de uitkomst van een enqu?te tegenvallend en ongewenst vindt: Zeggen dat de enqu?te niet deugt.
Zoiets gebeurt ook in sommige landen waar de verliezer bij verkiezingen beweert dat de verkiezingen niet eerlijk verliepen.
Toch was er bij de BAV en de KNVB wel overeenstemming over de legitimiteit van de enqu?te :

"Een delegatie van de Belangenorganisatie Amateur Voetbalverenigingen (BAV) heeft op basis van de uitslagen van de enqu?te inmiddels een gesprek gehad met de directie van de KNVB.

Ten eerste was er overeenstemming over de legitimiteit van de enqu?te"

De clubs willen dat zogenaamde weekendvoetbal niet.

Ik trek de legitimiteit van de enquete toch niet in twijfel?
Ik stel enkel dat er zonder kennis van zaken geantwoord is, lijkt mij een conclusie die jij ook zou trekken.

erka

Well-known member

whoehahahahahaha. Jij hebt zelf zeker 587 posts geplaatst waarbij je de uitkomst van peilingen en bijeenkomsten ter discussie hebt gesteld omdat je je afvroeg of alle clubs wel aanwezig waren etc.

Echt, manmanman. Zoek een vrouw ofzo. Ga vissen. Zoek je ministeck van zolder. Beschilder playmobilpoppetjes. Word lid van de Jehova's getuigen of maak een roadtrip door Zuidoost-Drenthe. Maar verzin wat.

JMD

Well-known member
Een roadtrip door Zuidoost Drenthe? Dan ben je met 15 minuten klaar... Wat moet NO dan gaan doen? :p

noordooster

Well-known member
Ik trek de legitimiteit van de enquete toch niet in twijfel?
Ik stel enkel dat er zonder kennis van zaken geantwoord is, lijkt mij een conclusie die jij ook zou trekken.

Ja, de enqu?te deugt niet, of ze hebben het niet begrepen, we moeten het beter gaan uitleggen.
Dat hoor ik politici ook altijd zeggen, als de kiezers niet op hun partij stemmen of als een referendum in hun ogen verkeerd uitpakt.

Het blijkt gewoon , dat de clubs dat weekendvoetbal niet willen.
Overigens zien we ook in Noord voor komend alweer diverse verenigingen overstappen naar de zaterdag en dat lijkt me een goede ontwikkeling.

Laatst bewerkt:

Atreides

Well-known member
Een roadtrip door Zuidoost Drenthe? Dan ben je met 15 minuten klaar... Wat moet NO dan gaan doen? :p

Je red het misschien om net van van links naar rechts met 160 km op de snelweg te blazen, maar dat is niet echt het idee van een roadtrip.

Gewoon roadtrippen op een fiets, is ie wel een paar weekeinden bezig!

Met muziek van Skik ofzo.

Bonehead

Well-known member

Nog een keer dat rondje en dan nog een keer en dan nog een keer. De kracht van herhalingen zeg maar

Als je als club tegen bent omdat je zowel op zaterdag als zondag een standaardteam hebt heb je je ook niet ingelezen.

Kun je dit even uitleggen? Ik snap deze zin niet.

noordooster

Well-known member
In reactie 5332 van dit topic wordt een aantal media ( stuk of 10 ) aangehaald, die gemeenschappelijk hebben dat ze allemaal berichten: de voetbal clubs willen het zogenaamde weekendvoetbal niet.
Moeiteloos zou je zo op internet nog veel meer artikelen met die strekking kunnen vinden.

Trouwens, de term "weekendvoetbal" werd ooit als negatieve benaming ge?ntroduceerd door de clubs in de Tweede Divisie die het maar niks vonden, dat daar op allerlei verschillende dagen en tijdstippen werd afgetrapt.

De KNVB ( en ook Jonkers van MSC, neem ik aan ) is inmiddels ervan op de hoogte hoe de clubs erover denken .

Dat betekent evenwel niet dat zondagman van der Zee zich er automatisch wat van aantrekt.
Over de leegloop van het zondagvoetbal zegt hij oa : "Doen wij niks, dan struikelt de zaterdagcompetitie over zijn eigen succes en komt zondagvoetbal steeds vaker buitenspel te staan”.
Wat naar mijn idee je reinste flauwekul is.
Het aantal verenigingen in de standaard-zaterdag competities is nog vele malen lager dan het ooit was op de zondag.
Het zou niet voor het eerst zijn, dat de KNVB er iets door wil drukken tegen de wens van de clubs.

Mug

Member
Waarschijnlijk komt er een voorstel , wat wel een meerderheid heeft , om t/m de Hoofdklasse te gaan mixen .

noordooster

Well-known member
Ben ik benieuwd hoe dat eruit komt te zien.
Onlangs hebben clubs zich uitgesproken tegen het zogenaamde weekendvoetbal, welke variant dan ook.
En waarom kwam dat er dan niet eerder met die 90 % en later 75 % van Jonkers ?
Maar ja, je komt misschien aan die percentages als 75 % zegt, maakt mij niet uit, terwijl een deel zegt, thuisclub bepaalt de speeldag en een ander deel zegt, alles op zaterdag om 14.30 uur en weer een ander zegt zaterdag om 18.00 of 19.00 uur enz. enz. Dat betekent nog niks.

Joost

Well-known member
Kun je dit even uitleggen? Ik snap deze zin niet.

Er zijn clubs die hebben ingevuld dat ze tegen zijn omdat er een zaterdagstandaard ?n zondagstandaardteam is bij de vereniging en dat het tot capaciteitsproblemen zal leiden.

Bij het opheffen van een zaterdag/zondagscheiding is er maar 1 standaardteam per vereniging dus is er geen probleem.

Joost

Well-known member
Ben ik benieuwd hoe dat eruit komt te zien.
Onlangs hebben clubs zich uitgesproken tegen het zogenaamde weekendvoetbal, welke variant dan ook.
En waarom kwam dat er dan niet eerder met die 90 % en later 75 % van Jonkers ?
Maar ja, je komt misschien aan die percentages als 75 % zegt, maakt mij niet uit, terwijl een deel zegt, thuisclub bepaalt de speeldag en een ander deel zegt, alles op zaterdag om 14.30 uur en weer een ander zegt zaterdag om 18.00 of 19.00 uur enz. enz. Dat betekent nog niks.

Ik kan je adviseren niet te posten als je aan de hallucinerende middelen zit.

Bovenaan