De piramide

De piramide

• Totaal aantal stemmers
    17

Atreides

Well-known member
Er zijn figuren die zich hier van alles kunnen permitteren.
Maar als je een iets andere mening verkondigt dan de rest van dit eenzijdige forum word je de mond gesnoerd

Ondanks dat je topic bereik nogal beperkt is heeft ongeveer 75% van de stamgasten moeite met je mening, dan met name de nogal drammerige en ??nzijdige aard van deze mening, heb jij totaal geen beperkingen gekregen.

Een beter bewijs voor een redelijk te pruimen moderatiebeleid is er niet.

noordooster

Well-known member
Die lul van een Abunogwat heeft duidelijk de pik op me in al een hele tijd en verwijdert berichten van mij. DIE JE DUS OOK NIET MEER KAN ZIEN

Satyr

Administrator
Forumleiding
Die lul van een Abunogwat heeft duidelijk de pik op me in al een hele tijd en verwijdert berichten van mij. DIE JE DUS OOK NIET MEER KAN ZIEN

Jawel, dat kan ik wel.

En hier is niks verwijderd. Misschien in ??n van de 16 andere topics die je vervuild?

noordooster

Well-known member
Jawel, dat kan ik wel.

En hier is niks verwijderd. Misschien in ??n van de 16 andere topics die je vervuild?

Tuurlijk dek je mekaar. Er worden wel uitspraken verwijderd.
16 topics, in zoveel kom ik geeneens
Ik vervuilD ? Lekker stigmatiseren.
Ik vind je net zo'n stomme lul als Abubakari.

noordooster

Well-known member
Dat de gewone leden hier behoorlijk anti zaterdagvoetbal zijn en nogal eenzijdig aankijken de piramide enz. , daar kun je val alles tegenin brengen.
Maar als figuren als Abu nog wat en die andere Fries ook nog met berichten gaan schuiven en verwijderen met het duidelijke doel discussies te be?nvloeden en onmogelijk te maken, daar kun je niet tegenop en dan gaat de aardigheid eraf.

Atreides

Well-known member
87l0.gif

Abubakari

Well-known member
Dat door mij gehate zaterdag voetbal, ik ga er elke zaterdag heen. Met net zoveel plezier als naar het zondagvoetbal. Ik lees je zaterdag versus zondag berichten niet of nauwelijks, de hele discussie boeit me niet, ik stoor me er alleen aan (en met mij meer mensen) dat veel amateurvoetbaltopics sinds de terugkeer van NO verzanden in hetzelfde geestdodende herhaalposten met dezelfde reacties. Ik (en met mij meer mensen) zouden dat graag beperkt zien tot 1 topic, that's all. Schijnbaar nogal lastig te begrijpen allemaal.
Ik heb alle berichten (van Kip tot waan, van SM tot NO tot JMD) naar dat topic verplaatst, dus hou nou maar op met dat diep parano?de gescheld en gedoe.

En nu maar weer on topic.

noordooster

Well-known member
Enkelen hier mogen aan de knoppen draaien , om hun stigmatiserende antipathie te kunnen botvieren.
Omdat ik hier geen invloed op heb, is de aardigheid eraf.

Bovenaan