Dat lijkt me sowieso lastig, een forum met alleen maar mods.
Rum Cola zijn forum. Alleen als je daar lid wordt, dan is dat ook niet meer een forum met alleen maar mods.
Dat lijkt me sowieso lastig, een forum met alleen maar mods.
Rum Cola zijn forum. Alleen als je daar lid wordt, dan is dat ook niet meer een forum met alleen maar mods.
Tot welk niveau mogen reserveteams instromen in de standaardklassen?
– t/m derde divisie 11%
– t/m hoofdklasse 11%
– t/m 1e klasse 10%
– t/m 2e klasse 6%
– t/m 3e klasse 6%
– t/m 4e klasse 7%
– reserveteams moeten niet instromen in de standaardklassen 49%
Toch wel wat opvallende zaken.
Bv dat maar 32% moeite heeft genomen om het formulier in te vullen.
Wat is er met die andere 68% aan de hand ? Vind die alles prima wat er in de toekomst besloten gaat worden ?
Als je dat dan doorrekend naar bv de vraag over principieel niet op zondag willen voetballen wat maar 25% dan is dat onder een volledige enqu?te nog minder want je verwacht dat juist die clubs het wel interessant vinden om hun stem te laten horen. Principeel komt dan uit op misschien 10 a 12 % .
Dat is dan wel zeer verrassend.
Wel opvallend dat een meerderheid het wel ziet zitten, of in ieder geval niet tegen is. Al zou ik het in de eerste instantie alleen doen met ploegen die een gecertificeerde jeugdopleiding hebben.
Ik ga even bij mijzelf af. Ik heb het blaadje van de BAV nog op tafel liggen om een keer mee te nemen. Ik denk dat het met seal en al in de prullenbak belandt. We waren als lid van BZV en nu dus BAV. Er wordt alleen contributie betaald. We zijn geen actief lid. Die enqu?te is niet door ons ingevuld. Het is ver van mijn bed show.
Er zijn ruim drie keer zoveel tegenstanders als voorstanders. Vanuit sportief oogpunt snap ik dat niet zo goed. Vanuit sentimenten en de financi?le kant snap ik juist weer heel goed.
Slechts 49% is tegen. De rest is voor of maakt het niet uit.
(...)
De KNVB moet niet in een situatie komen als met de voetbalpiramide, die met leugen en list en bedrog is ingevoerd, waarbij de topamateurs beloftenteams in de maag werden gesplitst, waarbij een onnodige tweede divisie werd ingevoerd, waarbij op een vijfde niveau , de hoofdklassen, er met name op zondag enkele oninteressante competities ontstonden, die de roep om te mixen nog luider maakte en waarbij met name zondagclubs massaal te hoop liepen tegen contractvoorwaarden.
(...)
Zijn we er uit met elkaar voor wat betreft die piramide?
Al een week geen discussie meer hier of is dat enkel en alleen omdat NO met griep in bed ligt?