noordooster
Well-known member
Post van de maand.
Niet voor het eerst dat ik zoiets hier poneer.
Post van de maand.
NB, dat laatste citaal komt uit de nieuwjaarsrede van 2019!
Wanneer de voorzitter echt het standpunt verkondigt van de clubs van de mooiste hoofdklasse, za HB, dan komt dat standpunt dichter bij mijn mening dan wat ik ooit op dit nogal eenzijdig samengestelde forum heb gelezen.
En dan lijkt me het ook moeilijk een breed gedragen plan voor gemixte hoofdklassen te presenteren,( laat staan voor gemixte derde divisies )
Er zitten hier leden vanuit heel Nederland en Belgie en zelfs Schotland. En dan is dit een eenzijdig samengesteld forum? Toevallig is iedereen voor een goed idee en alleen jij niet.
link?Eindelijk! Hij is zover! KNVB, ga maar los!
Benieuwd wat ze op Urk willen, ik heb wel zo'n vermoeden :jerry:
Inderdaad. We zijn het nergens met elkaar eens. Wel over dit, en dan alsnog is het volgens NO een eenzijdig forum...En het mixen is zo'n beetje het enige op dit forum waar iedereen (behalve NO) het over eens is.
link?
Mag om mij ook. Dwing de zaterdagclubs maar gewoon om op zondag te voetballen.
Kijken wat er gebeurt.
Ach, Urk.
Met andere woorden: ze zijn niet per definitie tegen mixen. En aangezien in het laatste plan van Jonkers in alle opzichten tegemoet gekomen wordt aan de zaterdagclubs, zie ik niet in op welke grond ze het dan nog tegen willen houden.
Met andere woorden: ze zijn niet per definitie tegen mixen. En aangezien in het laatste plan van Jonkers in alle opzichten tegemoet gekomen wordt aan de zaterdagclubs, zie ik niet in op welke grond ze het dan nog tegen willen houden.
Nee joh. Het gaat zelfs zo ver dat uitwedstrijden voor zaterdagclubs ook op zaterdagmiddag zijn.
Niet per definitie, maar als uitwijkmogelijkheid. Als die ene mini-concessie al te veel van het goede is weet je dus ook meteen dat je daarna wel direct kan stoppen met nog verder polderen.