De piramide

De piramide

• Totaal aantal stemmers
    17

noordooster

Well-known member
Jawel, dat kan ik wel.

En hier is niks verwijderd. Misschien in ??n van de 16 andere topics die je vervuild?

Tuurlijk dek je mekaar. Er worden wel uitspraken verwijderd.
16 topics, in zoveel kom ik geeneens
Ik vervuilD ? Lekker stigmatiseren.
Ik vind je net zo'n stomme lul als Abubakari.

noordooster

Well-known member
Dat de gewone leden hier behoorlijk anti zaterdagvoetbal zijn en nogal eenzijdig aankijken de piramide enz. , daar kun je val alles tegenin brengen.
Maar als figuren als Abu nog wat en die andere Fries ook nog met berichten gaan schuiven en verwijderen met het duidelijke doel discussies te be?nvloeden en onmogelijk te maken, daar kun je niet tegenop en dan gaat de aardigheid eraf.

Atreides

Well-known member
87l0.gif

Abubakari

Well-known member
Dat door mij gehate zaterdag voetbal, ik ga er elke zaterdag heen. Met net zoveel plezier als naar het zondagvoetbal. Ik lees je zaterdag versus zondag berichten niet of nauwelijks, de hele discussie boeit me niet, ik stoor me er alleen aan (en met mij meer mensen) dat veel amateurvoetbaltopics sinds de terugkeer van NO verzanden in hetzelfde geestdodende herhaalposten met dezelfde reacties. Ik (en met mij meer mensen) zouden dat graag beperkt zien tot 1 topic, that's all. Schijnbaar nogal lastig te begrijpen allemaal.
Ik heb alle berichten (van Kip tot waan, van SM tot NO tot JMD) naar dat topic verplaatst, dus hou nou maar op met dat diep parano?de gescheld en gedoe.

En nu maar weer on topic.

noordooster

Well-known member
Enkelen hier mogen aan de knoppen draaien , om hun stigmatiserende antipathie te kunnen botvieren.
Omdat ik hier geen invloed op heb, is de aardigheid eraf.

SanMark.

Well-known member
Toch wel wat opvallende zaken.

Bv dat maar 32% moeite heeft genomen om het formulier in te vullen.

Wat is er met die andere 68% aan de hand ? Vind die alles prima wat er in de toekomst besloten gaat worden ?

Als je dat dan doorrekend naar bv de vraag over principieel niet op zondag willen voetballen wat maar 25% dan is dat onder een volledige enqu?te nog minder want je verwacht dat juist die clubs het wel interessant vinden om hun stem te laten horen. Principeel komt dan uit op misschien 10 a 12 % .

Dat is dan wel zeer verrassend.

Joost

Well-known member
Meest interessant zijn de antwoorden die gegeven zijn op de vraag of een team incidenteel op de andere dag wil spelen.

De clubs die twee standaardteams hebben kunnen dus gewoon weggestreept worden.

Daarnaast is werken op zaterdag/zondag wel een goed punt. Er zal dus zeker vanaf een bepaald niveau een splitsing moeten blijven, ik denk dan 3e klasse en lager.

Een vol sportpark is natuurlijk ook niet echt een argument aangezien het maar voor een heel klein aantal duels geldt.

Deathprod

Well-known member
Tot welk niveau mogen reserveteams instromen in de standaardklassen?
– t/m derde divisie 11%
– t/m hoofdklasse 11%
– t/m 1e klasse 10%
– t/m 2e klasse 6%
– t/m 3e klasse 6%
– t/m 4e klasse 7%
– reserveteams moeten niet instromen in de standaardklassen 49%

Wel opvallend dat een meerderheid het wel ziet zitten, of in ieder geval niet tegen is. Al zou ik het in de eerste instantie alleen doen met ploegen die een gecertificeerde jeugdopleiding hebben.

Bovenaan