Hankie
Well-known member
Omdat dan alles naar de zaterdag gaat en geen weekendvoetbal. Want de zaterdagafdeling is heilig.
Omdat er dan meer 'verhevenen' komen en minder duivelse clubs.Waarom zou dat een goede ontwikkeling zijn?
Ik dacht dat het geen goede ontwikkeling zou zijn omdat dan de zaterdagafdeling vervuild zou worden met de niet-interessante zondagclubs.Omdat er dan meer 'verhevenen' komen en minder duivelse clubs.
Iemand die zich bekeert tot het enig ware geloof wordt door fanatici als NO blind in de armen gesloten.Ik dacht dat het geen goede ontwikkeling zou zijn omdat dan de zaterdagafdeling vervuild zou worden met de niet-interessante zondagclubs.
Nog een keer dat rondje en dan nog een keer en dan nog een keer. De kracht van herhalingen zeg maar
Kun je dit even uitleggen? Ik snap deze zin niet.
Ben ik benieuwd hoe dat eruit komt te zien.
Onlangs hebben clubs zich uitgesproken tegen het zogenaamde weekendvoetbal, welke variant dan ook.
En waarom kwam dat er dan niet eerder met die 90 % en later 75 % van Jonkers ?
Maar ja, je komt misschien aan die percentages als 75 % zegt, maakt mij niet uit, terwijl een deel zegt, thuisclub bepaalt de speeldag en een ander deel zegt, alles op zaterdag om 14.30 uur en weer een ander zegt zaterdag om 18.00 of 19.00 uur enz. enz. Dat betekent nog niks.
Waarschijnlijk komt er een voorstel , wat wel een meerderheid heeft , om t/m de Hoofdklasse te gaan mixen .
Er zijn clubs die hebben ingevuld dat ze tegen zijn omdat er een zaterdagstandaard ?n zondagstandaardteam is bij de vereniging en dat het tot capaciteitsproblemen zal leiden.
Bij het opheffen van een zaterdag/zondagscheiding is er maar 1 standaardteam per vereniging dus is er geen probleem.
Dit ben ik op zich met je eens, maar: hoe zie je dat voor je als er bv 5 3e klassers overstappen en die beloofd wordt 'met behoud van niveau'. Dan moeten er dus 5 plaatsen gevonden worden in de 3e klasse zaterdag. Ga je die vinden door versterkte degradatie in de 3e klassen zaterdag? lijkt me ook niet fair.Het lijkt me, dat nu ook voor andere clubs een overstap naar de andere speeldag mogelijk moet zijn, met behoud van niveau.
Iets wat ik hier ook meerdere malen heb bepleit. Eventueel in de vorm van een soort "generaal pardon"
Dit ben ik op zich met je eens, maar: hoe zie je dat voor je als er bv 5 3e klassers overstappen en die beloofd wordt 'met behoud van niveau'. Dan moeten er dus 5 plaatsen gevonden worden in de 3e klasse zaterdag. Ga je die vinden door versterkte degradatie in de 3e klassen zaterdag? lijkt me ook niet fair.