Bonehead
Well-known member
Toch wel wat opvallende zaken.
Bv dat maar 32% moeite heeft genomen om het formulier in te vullen.
Wat is er met die andere 68% aan de hand ? Vind die alles prima wat er in de toekomst besloten gaat worden ?
Ik ga even bij mijzelf af. Ik heb het blaadje van de BAV nog op tafel liggen om een keer mee te nemen. Ik denk dat het met seal en al in de prullenbak belandt. We waren als lid van BZV en nu dus BAV. Er wordt alleen contributie betaald. We zijn geen actief lid. Die enqu?te is niet door ons ingevuld. Het is ver van mijn bed show.
Als je dat dan doorrekend naar bv de vraag over principieel niet op zondag willen voetballen wat maar 25% dan is dat onder een volledige enqu?te nog minder want je verwacht dat juist die clubs het wel interessant vinden om hun stem te laten horen. Principeel komt dan uit op misschien 10 a 12 % .
Dat is dan wel zeer verrassend.
Zoals hierboven aangegeven vind ik dat een verkeerde aanname. Ik denk dat er maar weinig clubs die er (nog) niet mee te maken hebben de moeite hebben genomen om het in te vullen.
Daarbij vind ik zo'n enqu?te ook maar dubieus.
Vraag 1: Betekent dat er slechts 23% van de ondervraagden een zaterdagvereniging zijn of zouden zaterdagverenigingen ook nee hebben ingevuld?
Vraag 5: Optie 1 is principi?le redenen. Van wie? Maar waarom willen spelers niet? Dat zou ook om principi?le reden kunnen hebben. En zo kun je dat bij elk antwoord in die vraag afvragen.