JMD
Well-known member
Bonehead is al jarenlang lid van en betrokken bij een zaterdagvoetbalvereniging, SVVN in Nijverdal
Aha, oke. Wist ik niet. Maar ik denk dat Bonehead in het algemeen meer van amateurvoetbal weet dan ik.
Bonehead is al jarenlang lid van en betrokken bij een zaterdagvoetbalvereniging, SVVN in Nijverdal
Zo de gebruikelijke reageerders hebben weer gereageerd op een opmerking van mij, met veelal hetzelfde wat ze al vele vele malen hebben gezegd ( Kip ). Ook woorden verdraaien en insinuaties (JMD) en niks toevoegen ( erka ) zien we weer.
Even een reactie op bonehead :
JMD lijkt helemaal niet op mij en ik niet op hem en daar ben ik blij om.
Uiteraard wordt er ook in het zaterdagvoetbal wel verschillend gedacht over bepaalde zaken.
En zijn er die anders denken over bepaalde voetbalzaken als jij en ik.
Maar het weerhoudt me niet om te zeggen hoe ik erover denk.
Dat zal best. Jij kent het zondagvoetbal beter dan ik (de Bollenstreek is meer een zaterdagregio), misschien ben ik er ten onrechte inderdaad vanuit gegaan dat zondag wel graag wil mixen. (dat is immers iets wat NO continu aangeeft, dat zondag dat wilt 'want zij worden er beter van)
Ik ben noch zaterdag noch zondag, ik ben voor een mooie voetbalpiramide. En als dat dan betekent dat er clubs omwille van hun geloof niet op zondag willen voetballen dan vind ik dat we daar rekening mee moeten houden door duels met die clubs niet op zondag te plannen. Voor de rest verbaas ik me over de starheid waarmee aan bepaalde dingen wordt vastgehouden, en dat zal ongetwijfeld niet alleen bij zaterdag zijn.
Dat is zeker zo ja. Heb ik al eens eerder gepost.
Jij weet niet hoe laag mijn inkomen is, de Kok.
Maar uitgeven doe ik tussendoor. Ook vaak via internet.
Soms vraag ik me ook inderdaad af of al mijn reacties wel zin hebben.
Regelmatig roept men iets of vraagt men iets, dat ik denk van heb je mijn uitleg eigenlijk wel gelezen ?
Dat vraag ik mij ook wel eens af.
Ik heb al vaker gemeld dat de piramide zoals die nu is voor een groot deel te danken is aan de grote en sterke zaterdagclubs en De Treffers en Achilles'29.
Hoe weet ik dat?
Vergaderingen jaren geleden van het Centraal Overleg Hoofdklassers etc.
Juist deze clubs wilden een top boven de altijd maar weer zelfde wedstrijden in de 6 hoofdklassen. Arrogantie van deze clubs?
Wat mij betreft was er gewoon doorgegaan met de 6 hoofdklassen als 3e niveau.
Maar de wereld ziet er nu heel veel anders uit.
En in feite is het een piramide van niks.
Sportief misschien wel leuk maar boeiend?
Ook het zaterdagvoetbal verliest aan belangstelling.
Ik herhaal de optie van een gemengde piramide in de complete a categorie van hoofdklasse t/m bv 12 e klasse. Betekent onderin veel wedstrijden dichtbij wat kleine clubs ooit ook als een belangrijke optie naar voren hebben gebracht.
Stop, ik ken de reacties al.
Een andere optie van mijn kant was alle senioren gemengd op zaterdag en de jongere jeugd naar de zondag?
Zijn we in ieder geval van veel gezeur af.
O nee? Jawel, want jeugd die niet op zondag mag dan maar in een competitie met gelijk gestemden? Ja ook opgelost.
Huh? Op die opmerking over 'betalen onder tafel na' (die idd redelijk kort door de bocht was) kan ik me nou niet herinneren dat ik negatief over het zaterdagvoetbal in het algemeen gepost heb. Ik geniet ook van de zaterdagclubs hier in de regio en volg met grote belangstelling de verrichtingen van hen. Wel erger ik me idd aan het conservatisme in delen van die hoek. Ik citeer graag nog een deel uit mijn post waar jij op reageerde: "Ik ben noch zaterdag noch zondag, ik ben voor een mooie voetbalpiramide. En als dat dan betekent dat er clubs omwille van hun geloof niet op zondag willen voetballen dan vind ik dat we daar rekening mee moeten houden door duels met die clubs niet op zondag te plannen. Voor de rest verbaas ik me over de starheid waarmee aan bepaalde dingen wordt vastgehouden, en dat zal ongetwijfeld niet alleen bij zaterdag zijn."Zoals jij over zondagvoetbal schrijft, schrijft hij met dezelfde pen over het zaterdagvoetbal.
Ik heb al vaker gemeld dat de piramide zoals die nu is voor een groot deel te danken is aan de grote en sterke zaterdagclubs en De Treffers en Achilles'29.
Huh? Op die opmerking over 'betalen onder tafel na' (die idd redelijk kort door de bocht was) kan ik me nou niet herinneren dat ik negatief over het zaterdagvoetbal in het algemeen gepost heb. Ik geniet ook van de zaterdagclubs hier in de regio en volg met grote belangstelling de verrichtingen van hen. Wel erger ik me idd aan het conservatisme in delen van die hoek. Ik citeer graag nog een deel uit mijn post waar jij op reageerde: "Ik ben noch zaterdag noch zondag, ik ben voor een mooie voetbalpiramide. En als dat dan betekent dat er clubs omwille van hun geloof niet op zondag willen voetballen dan vind ik dat we daar rekening mee moeten houden door duels met die clubs niet op zondag te plannen. Voor de rest verbaas ik me over de starheid waarmee aan bepaalde dingen wordt vastgehouden, en dat zal ongetwijfeld niet alleen bij zaterdag zijn."
Dat onbegrip en onkennis is best vermakelijk moet ik zeggen. Samen met Fregge zorgt dat voor veel vermaak.
Dat zal bij N-O ongetwijfeld anders zijn.
Over dat vermakelijk denk ik wat anders .
En wat dat laatste betreft, ik geef het liefst zelf aan hoe ik over iets denk.
Mijn ervaring is, dat anderen het nogal eens bij het verkeerde eind hebben als zij dat ook voor mij doen.
Ooh dus je bent v??r mixen? My bad. Dat had ik niet uit die meer dan 1000 berichten die je hier gepost hebt gehaald.
Zit niet zo dom onzin te lullen man. Dat doe je al veel te vaak.
Over insinuaties, niks toevoegen en verlagen tot ons niveau gesproken.
en weer een jij bak, ook maar is gaan tellen.
Die kan ik op de vingers van 1 hand tellen. Itt tot een ander hier op dit forum.