De klassieker: Feyenoord - Ajax

Pascallovic

Well-known member
De huiskrant is tegen de Boer?
Ik stel alleen vast dat veel mensen het hier hebben over de Boer die naar de scheidsrechter zou wijzen, terwijl hij het daar amper over heeft en er alleen over is begonnen na een vraag van de interviewer. Schijnbaar was het niet interessant genoeg wat hij ervoor zei.
 

Eef de Kip

Well-known member
Of de media pikt het niet op. Hij lult 3 minuten en alleen de laatste 30 seconden waarin hij dit zei worden opgepikt.

Precies, elke keer 2 kutzinnetjes qouten uit een interview van een minuut of 5 en dan vervolgens gaan lopen janken over die verschrikkelijke de Boer die loopt te zeuren maar goed, de wedstrijd was kut dus laten we maar weer een pagina vol douwen met dit gezeik.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik kan me het commentaar niet herinneren, maar laat me graag door jou bijpraten.

Ajax uit de beker gebeukt was een titel van een artikel van de Telegraaf en ze hadden nog een stukje over Kramer die een schorsing kon verwachten en daarna nog een paar artikelen in die categorie. Het zou mij niets verbazen als ze in aanloop naar deze wedstrijd Nijhuis nog eens onder de loep hebben genomen.
 

gevegt

Well-known member
Ajax uit de beker gebeukt was een titel van een artikel van de Telegraaf en ze hadden nog een stukje over Kramer die een schorsing kon verwachten en daarna nog een paar artikelen in die categorie. Het zou mij niets verbazen als ze in aanloop naar deze wedstrijd Nijhuis nog eens onder de loep hebben genomen.
Haha.
 

Jozsef

New member
Wat is De Boer raar aan het jammeren in de media.

Zei ie ook nog dat Ajax gewoon driekwart van de wedstrijd de mindere was? Dat gejank altijd over mannelijk voetbal, ik heb genoten van de strijdlust.
En helaas maken we 't weer niet af. Ajax was absoluut te pakken vandaag. Ik baal dan ook van dit puntje. Man of the match: Karsdorp. Met afstand.
 

gevegt

Well-known member
Van Beek was ook lang niet slecht, die heeft meerdere keren Botteghin moeten helpen en verdedigde af en toe goed naar voren.
 

JMD

Well-known member
Of de media pikt het niet op.
Daar kom je nu pas achter? De media pikt de opvallendste quote in hun ogen eruit... Of dat relevant is voor het hele gesprek vinden ze niet meer belangrijk.
De tijd dat de media een eerlijke weergave van gebeurtenissen geeft ligt al lang achter ons. Het is scoren, scoren, scoren.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Van Beek was ook lang niet slecht, die heeft meerdere keren Botteghin moeten helpen en verdedigde af en toe goed naar voren.

Ik kreeg de indruk dat Botteghin minder assistentie nodig had dan Van der Heijden de laatste weken nodig had. Karsdorp vond ik iig met afstand de beste naar mijn mening, maar Van Beek, Kongolo en Vilhena konden mij ook wel bekoren.
 

gevegt

Well-known member
Vilhena is het grootste talent van Feyenoord, maar heeft het zelfde euvel als Bazoer en Pr?pper.
Prima techniek en inzicht, heel veel kilometers maken, maar te vaak bij balverlies te traag om de verdediging te helpen.
 

Voetbal-Coach

Administrator
Ik vond het qua vijhandelijkheid en sfeer erg matig vandaag. Ik miste een beetje dat klassieker gevoel in de Kuip, of lag dat aan mij?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het was minder extreem dan woensdagavond. Men had kennelijk iets minder gesnoven en gezopen. Verder was het ook een andere wedstrijd. In De Kuip hangt sfeer altijd samen met de wedstrijd. Het is niet een knopje wat je aan zet. Ik vond het niet heel erg dat er wat minder met aanstekers werd gegooid. Hoe pleurishekel je ook aan de club hebt en de spelers, men moet gewoon normaal een corner kunnen nemen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik vond het qua vijhandelijkheid en sfeer erg matig vandaag. Ik miste een beetje dat klassieker gevoel in de Kuip, of lag dat aan mij?

Nee hoor, lag niet aan jou. Het was erg mat in de Kuip, voor een Klassieker. Sloot eigenlijk prima aan bij mijn eigen gevoel. Veel minder spanning dan bij de bekerwedstrijd.

Het was wel weer een frustrerend potje. Eerste helft echt veel beter (minder slecht) dan Ajax, maar mede door een belachelijk slecht spelende Kramer vergaten we de trekker een paar keer meer over te halen.

De tweede helft miste ik de overtuiging van de eerste helft. Desondanks missen we drie 100% kansen op de winnende. Jammer, maar het is niet anders. Ik heb wel onwijs genoten van Karsdorp en Van Beek. Die twee waren geweldig. Maar eigenlijk mag de hele verdediging plus Vermeer een pluim krijgen. Het stond prima.

En oh ja, als De Boer nou effe niks zegt over de arbitrage. De bal was uit vlak voor de 1-1.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Als je zo mag scoren, dan mag je niks zeggen over de arbitrage. Ik heb alleen de samenvatting gezien en daarin had Feyenoord de overhand. Kazim moet die bal gewoon maken ook. Ajax blijft toch een beetje tandenloos. Leuk al die lichtgrwichtjes, maar er gaat weinig dreiging vanuit. Cillessen mn of the match wat mij betreft. Samen met Vermeer. Beiden pakken cruciale ballen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Als je zo mag scoren, dan mag je niks zeggen over de arbitrage. Ik heb alleen de samenvatting gezien en daarin had Feyenoord de overhand. Kazim moet die bal gewoon maken ook. Ajax blijft toch een beetje tandenloos. Leuk al die lichtgrwichtjes, maar er gaat weinig dreiging vanuit. Cillessen mn of the match wat mij betreft. Samen met Vermeer. Beiden pakken cruciale ballen.

Hij kan sowieso beter kijken naar zijn eigen ploeg. Ajax begon echt lachwekkend slecht. Op basis van hun eerste helft had het vandaag 4-0 moeten worden. Jammer dat de Feyenoordspelers dat niet helemaal door hadden.
 
Bovenaan