De klassieker: Feyenoord - Ajax

Abubakari

Well-known member
Elk een puntje, wel verdiend. Ik had na de 1-1 ook een fase waarin ik dacht dat Ajax de 1-2 zou maken. In het slot echter twee goeie kansen voor Feyenoord. Gelukkig was 1 van de 2 voor Kazim, die scoort toch nooit tegen Ajax.

Meer zat er niet in vandaag. De Boer zal weer tevreden zijn met het balbezit en het niet verliezen enzo maar ondertussen wordt PSV gewoon weer fluitend kampioen.
Ik ben het vrijwel altijd met je eens, maar ik geloof echt niet dat PSV fluitend kampioen wordt. Ajax onder de Boer is en blijft zeer degelijk, pakt zijn punten tegen de kleintjes en is volgens mij constanter dan PSV en Feyenoord. Niet dat dat Ajax zonder twijfel kampioen maakt, maar ik heb er alle vertrouwen in dat het wel kan lukken. Zeker als PSV na de winter nog CL of EL speelt en wij niet. En ook geen bekerwedstrijden meer hebben. Kun je je 100% op de titel focussen.
 

Pascallovic

Well-known member
Kramer scoort en Feyenoord is blij of hij scoort niet en je hebt weinig aan hem gehad. Meer smaken zijn er niet en zullen er nooit komen bij hem.
Alleen heeft Kramer vorig jaar bewezen in de slotfase toe te kunnen slaan. Als je met hem speelt moet je hem laten staan, want hij kan uit het niets een doelpunt maken. Dat weet men als club neem ik aan. Met Kazim ga je het sowieso niet redden. Die had al 3 klassiekers moeten hebben beslist.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De klassieker: Feyenoord - Ajax

Wat Pascallovic zegt. Met Kazim weet je gewoon dat het niets is en niets zal worden. Ik snap ook niet waarom hij niet naast Immers op de tribune zit. Kramer kan altijd nog toeslaan. Vorig seizoen heeft hij een groot deel van zijn goals in de slotfase van wedstrijden gemaakt. Ik vond hem de vorige Klassieker overigens nog wel een paar keer nuttig in de combinatie met Gustafson.
 

Ivanhoe

Active member
Kazim miste een enorme kans, maar functioneerde in ieder geval als aanspeelpunt. Zoals Kramer vandaag speelde kun je hem echt niet laten staan, was dramatisch slecht. Goede Karsdorp, Kongolo en Vilenha gezien. Ook wel tevreden over Bottegin.

Verder natuurlijk een enorme klotegoal tegen, bal over de zijlijn en een afschuwelijke lelijke lucky van Klaasen.
 

Kevah

New member
Over Kazim en gemiste rode kaarten voor Feyenoord.

Ben ik niet echt van hem gewend.
Er werd iets gezegd over dat feyenoord zich bestolen voelde ofzo en de scheidsrechter tegen hadden. daar reageerde hij op door te zeggen dat het tegen elkaar weg te strepen valt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De Boer jammert toch altijd? Die vindt elke week wel iets waarbij zijn ploeg onrecht is aangedaan.

Het veld was kennelijk naar wens en er stond ook niet een vervelende wind in De Kuip. Dan blijft de scheidsrechter over. Hij kan toch moeilijk gaan mopperen dat hij met de verkeerde elf was gestart.
 

Pascallovic

Well-known member
Over Kazim en gemiste rode kaarten voor Feyenoord.

Ben ik niet echt van hem gewend.
Het is maar net wat de media oppikt. Eerste 2 minuten gaf hij een tactische beschouwing. Vervolgens krijgt hij de stelling dat Gio pissig was over de scheidsrechter met de vraag wat hij er van vond. Dan geeft hij als eerste aan dat alles vandaag gladgestreken kon worden en geeft hij enkele voorbeelden. Dus wat mij betreft zegt hij weinig verkeerd. Dus zeker niet dat hij aangeeft dat er iemand bevoordeeld zou zijn.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik dacht dat Van Bronckhorst nooit beelden terug keek voor de interviews. Zou een beetje een zwaktebod zijn om dan nu wel gekeken te hebben.
 

Fabian

Active member
Er werd iets gezegd over dat feyenoord zich bestolen voelde ofzo en de scheidsrechter tegen hadden. daar reageerde hij op door te zeggen dat het tegen elkaar weg te strepen valt.

Je weet het weer mooi te draaien. Er werd enkel gevraagd naar die bal die over de lijn was.

Om dan te gaan jammer over Kazim... sjongejonge.

Jammeren over Kazim doen wij wel.
 

SanMark.

Well-known member
Je weet het weer mooi te draaien. Er werd enkel gevraagd naar die bal die over de lijn was.

Om dan te gaan jammer over Kazim... sjongejonge.

Jammeren over Kazim doen wij wel.

Mooi dat jullie daar dan het alleen recht over hebben.

Dan gaan wij wel klagen over de Boer, kunnen jullie daar je mond over houden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Je weet het weer mooi te draaien. Er werd enkel gevraagd naar die bal die over de lijn was.

Om dan te gaan jammer over Kazim... sjongejonge.

Jammeren over Kazim doen wij wel.

De Boer zal waarschijnlijk milder voor Kazim zijn dan ik.

Deze was zo duidelijk dat hij het wel zal hebben meegekregen.

Ik begreep dat het inderdaad behoorlijk duidelijk was, maar het was niet aan Van Bronckhorst zijn kant. Ik vind het in ieder geval niet heel consequent. Die goal was gevoelsmatig sowieso wel gevallen. Feyenoord was de tweede helft minder krachtig.
 

Ivanhoe

Active member
Denkdat De Boer Kazim moet bedanken voor het missen van die enorme kans, maar hij heeft kennelijk ook nog iets gedaan in het nadeel van Ajax? Wat was dat presies?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik heb het ook gemist. Hij gaf Veltman nog een duw, maar dat lijk mij eerlijk gezegd niet wereldschokkend. Ik heb niet een echt een klassiek Kazim Torren momentje gezien.
 
Bovenaan