De klassieker: Feyenoord - Ajax

JMD

Well-known member
Ajax krijgt voor het eerst sinds het seizoen 2011-2012 in een eredivisieduel 5 gele kaarten
 

Pascallovic

Well-known member
Nou daar kom je goed weg met een punt. Feyenoord had een overwinning verdiend op basis van het spel en de kansen. Arbitrage dramatisch gezien de fouten aan beiden kanten.
 

Batigoal

Well-known member
Meer zat er niet in vandaag. De Boer zal weer tevreden zijn met het balbezit en het niet verliezen enzo maar ondertussen wordt PSV gewoon weer fluitend kampioen.
 

JMD

Well-known member
Leuk potje, Feyenoord had wel wat meer verdiend

Op basis van de eerste helft zeker. Na rust was het slordig en was Ajax beter. Opnieuw had ik het idee dat de wissel van De Boer (Serero erin voor Younes) de tegenstander weer in het spel bracht. Na die wissel kreeg Feyenoord weer de beste kansen.
 

Simon

Administrator
Forumleiding
Leuk potje, Feyenoord had wel wat meer verdiend
Feyenoord was driekwart van de wedstrijd de betere ploeg, maar na die toevalstreffer van Klaassen waren ze het even helemaal kwijt.

Feyenoord maakte de kansen niet af, maar je kunt ook zeggen dat Cillessen een punt redt voor Ajax.
 

JMD

Well-known member
Meer zat er niet in vandaag. De Boer zal weer tevreden zijn met het balbezit en het niet verliezen enzo maar ondertussen wordt PSV gewoon weer fluitend kampioen.

Joh, hou jij eens even op. Voorlopig staat PSV gewoon nog 2 punten achter. De vorige 2 keren dat Ajax punten verspeelde verspeelden wij het duel erna weer punten. Dus dat moet beter over 2 weken.
We staan wel 2e, zo hoog hebben we dit seizoen nog niet gestaan.
 

Reza

Member
Feyenoord, Ajax en PSV verschillen niet zo van elkaar. Het zal een spannende competitie worden. Een gelijkspel geeft de verhoudingen wel terecht weer. Alleen hoop ik werkelijk dat die kut Kazim vertrekt. Tegen ADO mist hij een megakans. Nu weer tegen Ajax. Kazim is een van de slechtste aankopen van Feyenoord ooit.
 

Batigoal

Well-known member
Joh, hou jij eens even op. Voorlopig staat PSV gewoon nog 2 punten achter. De vorige 2 keren dat Ajax punten verspeelde verspeelden wij het duel erna weer punten. Dus dat moet beter over 2 weken.
We staan wel 2e, zo hoog hebben we dit seizoen nog niet gestaan.

Nou ja, zolang Ajax in de wedstrijden tegen de kleintjes punten blijft pakken houden ze lang stand.

Maar het blijft zonde dat De Boer een hoop problemen had kunnen voorkomen door gewoon met een logischere opstelling te spelen vandaag. Alweer.
 

JMD

Well-known member
Maar het blijft zonde dat De Boer een hoop problemen had kunnen voorkomen door gewoon met een logischere opstelling te spelen vandaag. Alweer.

Dat ben ik met je eens ja. Maar hij verkloot het ook weer door Serero te brengen voor Younes. Ineens was Feyenoord weer beter.
 

Fabian

Active member
Maar ja... Niet verloren. Na die 1-1 dacht ik dat het verder fout zou gaan. Gelukkig niet.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Gewoon weer stom gelijk gespeeld. Tweede helft was Ajax veel feller en energieker. Dat mag niet als je zelf vorige week zondag al vrij had genomen en van de week geen Europees voetbal had. Kramer verliest wel heel erg veel kopduels van iemand die een kop kleiner is. Maar goed, als Kazim het alternatief is dan laat je Kramer standaard negentig minuten staan. Achahbar was vorig seizoen toch productiever, maar die is uit de gratie. Botteghin achterin beviel mij wel. Voert gewoon zijn taken uit. Verder vond ik Karsdorp wel weer aardig spelen. Die had toch even ritme nodig na zijn blessureleed.
 
Bovenaan