De klassieker: Feyenoord - Ajax

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dat is ook bizar ja. Ik zie ook wel de beperkingen van Achahbar als eerste spits. Maar hij is doeltreffender dan Kazim en balvaster dan Kramer.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Motivatieproblemen?

Dat denk ik niet. Niets van gemerkt in de voorbereiding of bij wedstrijden van Jong-Feyenoord. Bovendien, zou een jongen die een aflopend contract met twee jaar verlengt, terwijl hij amper kon rekenen op speeltijd echt last hebben van motivatieproblemen?

Verder hebben Kramer en Kazim juist zichtbaar mentale problemen, dus dat zou geen argument moeten zijn. Kramer is lui en Kazim totaal geschift. Dan zou Achahbar op basis van dat argument iets gedaan moeten hebben met de vrouw van Van Bronckhorst.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Motivatieproblemen?

Zou ik wel krijgen als je wekelijks op de tribune mag zitten, omdat Kazim op de bank zit.

Ik snap ook wel dat hij wat klein is en niet snel. Als hij twee koppen groter was en ook nog eens snel, dan had hij niet bij Feyenoord gespeeld.
 

gevegt

Well-known member
Dat denk ik niet. Niets van gemerkt in de voorbereiding of bij wedstrijden van Jong-Feyenoord. Bovendien, zou een jongen die een aflopend contract met twee jaar verlengt, terwijl hij amper kon rekenen op speeltijd echt last hebben van motivatieproblemen?

Verder hebben Kramer en Kazim juist zichtbaar mentale problemen, dus dat zou geen argument moeten zijn. Kramer is lui en Kazim totaal geschift. Dan zou Achahbar op basis van dat argument iets gedaan moeten hebben met de vrouw van Van Bronckhorst.

Jammer, ik dacht ik gooi er even een SanMarkje.. in.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Volgens Valentijn Driessen is die grensrechter een omhooggevallen (?) grensrechter uit de derde klasse doordat vader Schaap ook bij de KNVB actief is/was.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik ben het zelden tot nooit met Krabbendam eens, maar Valentijn Driessen met zijn Schuurman/Verdonk is talentvoller en verder dan de lichtingen ervoor is lachwekkend. De lichting Schuurman/Verdonk waren als eerste jaars B-junioren inderdaad onderdeel van de zogenaamde gouden lichting. Vervolgens is de ontwikkeling bij een hoop spelers gewoon flink tegengevallen. Uiteindelijk heb je met Hamer, Verdonk en Schuurman drie contractspelers wat zeker geen verkeerde score is, maar niet zo spectaculair als gehoopt. Overigens zie ik ook liever Verdonk en Schuurman of Nieuwkoop bij de wedstrijdselectie dan Toornstra of Nelom. Die laatste heren hebben in de voorbereiding en in de competitie een hele slechte beurt gemaakt.
 

inhethoekje

Active member
Ben je aan het werk?

Moment van schrijven stond ik op het punt naar het werk te gaan, nu net thuis en kruip zo lekker onder de wol terwijl jullie de economie draaiende mogen houden.

Vond voor ik ging werken het belangrijk om jullie even uit te leggen hoe een en ander in elkaar steekt, iemand moet het doen.
 
Bovenaan