De hel van het openbaar vervoer

ALenstra

Well-known member
Grote problemen voor Deutsche Bahn aangezien het traject Karlsruhe-Rastatt tot zeker 7 oktober gesloten blijft. Dit gebeurde vorige week tijdens werkzaamheden aan een tunnel waarbij het spoor verzakte. Daardoor zijn belangrijke verbindingen zoals Keulen-Basel en Stuttgart-Parijs geblokkeerd.
 

JMD

Well-known member
De ombouw van de Hoekse Lijn had afgelopen september al klaar moeten zijn, maar is nu op zijn vroegst pas december 2018 klaar...
Lekker dan, zal Hoek van Holland, Maassluis en Vlaardingen blij mee zijn...

Gaat ook minimaal 90 miljoen extra kosten.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De NS heeft mij gisteren een ritje Rotterdam bespaard. HSL lag er helemaal uit door een defecte trein en tussen Den Haag en Rotterdam ook problemen door een defecte trein.
 

erka

Well-known member
Weer gewonden bij veerpont Amsterdam, 3e keer al in een paar weken dat een boot de kade ramt.

Dat kan toch niet anders of er is meer aan de hand dan toeval?
 

erka

Well-known member
Terreur wordt niet geheel uitgesloten. De Terrorpont.

Doet me denken aan dat boek van Stephen King over de vrachtwagens die tot leven komen.
 

ElSimao

Active member
Terreur wordt niet geheel uitgesloten. De Terrorpont.

Doet me denken aan dat boek van Stephen King over de vrachtwagens die tot leven komen.

In een zekere zin is dat al het geval, uber opereert bijvoorbeeld al zelfsturende vrachtwagens.

Geen idee wat er aan de hand is met die pont, weet eigenlijk niet of die automatisch rijdt tegenwoordig of nog een bestuurder heeft. Denk het laatste en dan ligt het meer voor de hand dat iemand gewoon lomp is / niet bij de les.
 

erka

Well-known member
In een zekere zin is dat al het geval, uber opereert bijvoorbeeld al zelfsturende vrachtwagens.

Geen idee wat er aan de hand is met die pont, weet eigenlijk niet of die automatisch rijdt tegenwoordig of nog een bestuurder heeft. Denk het laatste en dan ligt het meer voor de hand dat iemand gewoon lomp is / niet bij de les.

Maar 3x in een paar week, terwijl het daarvoor jaren goed gaat (althans, je hoort er niks van)
 
Bovenaan