De hel van het openbaar vervoer

gevegt

Well-known member
Jaren geleden ging ik met regelmaat met de pond van Denemarken naar Zweden en visa versa. Dat was altijd een aanslag op de kade en alles wat op de boot aanwezig was.
 

erka

Well-known member
Jaren geleden ging ik met regelmaat met de pond van Denemarken naar Zweden en visa versa. Dat was altijd een aanslag op de kade en alles wat op de boot aanwezig was.

Dat zal dan wel flink lastig zijn geweest met geld wisselen.
 

MWLC

Well-known member
Vandaag ff me zoon naar A'foort brengen. 14:51 in de trein,en om 18:30 in A'foort. Wat normaal ruim 2 uur is,was nou een rit van 3 uur en 40 minuten. Weer die kut spoorbrug tussen Akkrum en Heerenveen kapot.
 

erka

Well-known member
Dan bouw je 17 jaar aan de Noord-Zuid Lijn en dan klopt op de 1e dag dat ie moet rijden de ritprijs niet, en is het station Noord afgekeurd voor blinden en slechtzienden.
 

De Wolf

Well-known member
Geen treinen bij Meppel waardoor alle bezoekers in Leeuwarden die verder naar het zuiden moeten pech hebben.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Begrijp dat het al rond zes uur hommeles was. Om acht uur vertrok ik met de trein die naar Leeuwarden zou moeten gaan, maar toen al riepen ze om dat die trein niet verder dan Zwolle zou gaan. Dan heeft die trein nog twee uur voor de boeg. Mag toch aannemen dat ze inmiddels voldoende bussen hebben geregeld.
 

JMD

Well-known member
Begrijp dat het al rond zes uur hommeles was. Om acht uur vertrok ik met de trein die naar Leeuwarden zou moeten gaan, maar toen al riepen ze om dat die trein niet verder dan Zwolle zou gaan. Dan heeft die trein nog twee uur voor de boeg. Mag toch aannemen dat ze inmiddels voldoende bussen hebben geregeld.

Er rijden minder treinen, maar inmiddels dus al wel weer wat treinen.
 

JMD

Well-known member
Geen treinverkeer van en naar Amsterdam wegens een storing op de verkeersleidingspost.
Ook Woerden ligt helemaal plat.

Beide storingen zouden tot de rest van de dag duren.
 

erka

Well-known member
Als je net twee weken uit Zwitserland komt met perfect OV met 0,000000000000 vertraging op wat voor trein dan ook, en je ziet dan weer hoe het hier gaat :D
 
Bovenaan