Helemaal niet, het verwondert me alleen. Wanneer Schiphol niet per trein bereikbaar is, is dat belangrijk nieuws. Maar is het lokaal in de randstad hoeft het echt niet op teletekst.
Ja, de aanbesteding voor de nieuwe ICE is tot tweemaal toe mislukt.Verkeerde treinen gekocht, bedoel je dat? Net zoals de NS de Fyra had aangeschaft?
Joost heeft gelijk.
Ja, de aanbesteding voor de nieuwe ICE is tot tweemaal toe mislukt.
Te duur en de eerste voldeed niet.Omdat?
Klopt. Nu moet de snelheid nog omhoog en dat geeft ook weer problemen.De ICE4 mag er best zijn.
Nu moet de snelheid nog omhoog en dat geeft ook weer problemen.
Hoe hard willen ze gaan rijden dan? Ze kunnen toch al 300?
Klopt, maar dat mag niet. De infrastructuur moet dan verbeterd worden en een aantal stations overgeslagen.
Nou dan weet je het wel in Duitsland met al die provincies.
Ja inderdaad, de ICE's stoppen soms nu al op idiote stations....
Treinen die niet komen opdagen? Is het zo slecht inmiddels daar?Of komen gewoon niet opdagen.
Treinen die niet komen opdagen? Is het zo slecht inmiddels daar?
Als jullie nu eens gewoon wegblijven is er niets aan de hand.Houden jullie voortaan je carnaval dan daar...
Als jullie nu eens gewoon wegblijven is er niets aan de hand.
Dat wordt lastig, want de HSL-lijn loopt vlak langs Zoetermeer.Waarom wordt er niet een nieuw speciaal HSL station gebouwd tussen Woerden en Utrecht?
En wij Voetbalkantine-Limburgers/Brabanders vieren carnaval in de Randstad wil je zeggen?Ik heb nog nooit carnaval gevierd.
Dat wordt lastig, want de HSL-lijn loopt vlak langs Zoetermeer.
Overigens heeft zo'n extra station alleen maar nadelen, want dan moet de HSL alweer remmen als ie net is opgetrokken. Het voordeel van een HSL is juist dat ie op die topsnelheid rijdt.
Verder heeft Schiphol al een rechtstreekse verbinding naar al die steden, net als Rotterdam, en komen Den Haag en Utrecht niks te kort.