De hel van het openbaar vervoer

JMD

Well-known member
En wij Voetbalkantine-Limburgers/Brabanders vieren carnaval in de Randstad wil je zeggen?
Dat zeg ik volgens mij nergens.

Ik bedoel dan ook niet een extra stop maar een centraal gelegen station van waaruit een hoge snelheidslijn naar Brussel, Parijs, Londen en Berlijn gaat.
Maar waarom zou je dat willen? Amsterdam, Schiphol en Rotterdam hebben nu al een HSL-verbinding. Berlijn is overigens niet HSL, noch in NL, noch in DUI. Vanuit Den Haag en Utrecht kunnen mensen heel snel bij die steden komen, vanuit Den Haag is Rotterdam zelfs dichterbij dan dat station bij Woerden. Dus alleen Utrecht zou er dan op vooruit gaan, en verder alles in de band Amsterdam - Haarlem/Schiphol - Leiden - Den Haag - Delft - Rotterdam niet...
 

zwammy

Well-known member
Ja, zit alleen op unibet en moest vandaag werken. Mocht je tips van unibet vinden mag je altijd PB'en :duim:
 

Joost

Well-known member
Dat zeg ik volgens mij nergens.


Maar waarom zou je dat willen? Amsterdam, Schiphol en Rotterdam hebben nu al een HSL-verbinding. Berlijn is overigens niet HSL, noch in NL, noch in DUI. Vanuit Den Haag en Utrecht kunnen mensen heel snel bij die steden komen, vanuit Den Haag is Rotterdam zelfs dichterbij dan dat station bij Woerden. Dus alleen Utrecht zou er dan op vooruit gaan, en verder alles in de band Amsterdam - Haarlem/Schiphol - Leiden - Den Haag - Delft - Rotterdam niet...

Tijdswinst. Nu moet dat ding al veel te vaak stoppen.
 

Mario

Well-known member
Geen treinen van en naar Tilburg. Er is momenteel een grote stroomstoring in midden Brabant, ook de Efteling is getroffen.
 
Bovenaan