JFK
Well-known member
Dan ben je dus niet in Duitsland geweest.
Daar kom ik net van vandaan.
Dan ben je dus niet in Duitsland geweest.
Daar kom ik net van vandaan.
Met het OV?
Nein, maar het OV in Duitsland is zeker top.
Hoe komt dat?? Bezuinigingen?Nederlandse OV is stuk beter dan het Duitse. Vroeger niet, maar Duitsland is knetterhard achteruit gekacheld.
Hoe komt dat?? Bezuinigingen?
Geen treinverkeer van en naar Amsterdam wegens een storing op de verkeersleidingspost.
Ook Woerden ligt helemaal plat.
Beide storingen zouden tot de rest van de dag duren.
Ik vraag me altijd af waarom lokale storingen in de Randstad het landelijke nieuws moeten halen.
Verkeerde treinen gekocht, bedoel je dat? Net zoals de NS de Fyra had aangeschaft?Achterstallig onderhoud, verkeerde investeringen in treinen en ambtenarij.
Omdat als Schiphol en Amsterdam plat ligt er flink wat mensen door getroffen zijn. Gisteravond tegen middernacht stond de complete afslag Schiphol nog muurvast, om even een idee te schetsen.Ik vraag me altijd af waarom lokale storingen in de Randstad het landelijke nieuws moeten halen.
Ik vraag me altijd af waarom lokale storingen in de Randstad het landelijke nieuws moeten halen.
Zolang al het gribus ook alleen maar denkt dat hier alleen een randstad is vind ik dat helemaal prima.
Heerlen - Sittard lag er ook uit, stond nergens vermeld. Oorzaak was een springer
Heerhugowaard - Obdam ligt er om dezelfde reden ook regelmatig uit en dat haalt ook niet het nieuws. Het aantal Nederlanders dat er last van heeft is beperkt, er stranden weinig tot geen mensen en springers zijn niet uitzonderlijk.
Zo’n storing in Amsterdam wakkert wel weer de calimero gevoelens in de Oostelijke Mijnstreek aan. Hopelijk heeft dat geen effect op het treinverkeer tussen Heerlen en Sittard.
Houden jullie voortaan je carnaval dan daar...Maar is het lokaal in de randstad hoeft het echt niet op teletekst.
Helemaal niet, het verwondert me alleen. Wanneer Schiphol niet per trein bereikbaar is, is dat belangrijk nieuws. Maar is het lokaal in de randstad hoeft het echt niet op teletekst.