Ben ik niet helemaal met je eens. Ik heb wel eens gezellige conversaties in de trein. Twee maanden terug nog prima vermaakt met wat lallende voetbal liefhebbers toen ik uit Maastricht terugkwam. Al is alleen zo'n lange afstand reizen zonder communicatie best saai.Ik vind het diep triest wanneer je tegenwoordig met het openbaar vervoer reist. Iedereen in zijn eigen wereldje, precies wat er mis is met de westerse wereld.
Ik zat vroeger ook net als gevegt in de trein, beetje laten met andere mensen, nu zit iedereen op zo'n fijn schermpje te koekeloeren.
Dan heb ik liever die stoere verhalen van je. Heb je die versie misschien ook?
En ineens mis ik onze Marco (huppeldepup) onze man in Cannes, Monaco en omstreken. Met zijn James Bond avonturen.
Edit, Jaja we hebben Janssen nog, maar da's ook niet meer wat het geweest is en zit bovendien voorlopig aan de anti biotica
Edit, Jaja we hebben Janssen nog, maar da's ook niet meer wat het geweest is en zit bovendien voorlopig aan de anti biotica
Volgens mij kon ik op het vorige forum mijn nick naam niet correct schrijven. Toen was het op zijn best SkaP187, maar ik neem aan dat dit niet is waar je op had gehoopt.Heb jij altijd deze naam gehad of heb je hiervoor een andere nickname gehad ?
Een vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken.
En inmiddels mag ik gewoon weer drinken.
Mooi, we houden hoop, want om die Franse kust nu af te gaan struinen op zoek naar een Marco zie ik niet zo zitten.
Wat is de mooiste treinreis? Door duin of polder? Door stad of land? De zes genomineerde trac?’s bieden voor iedere reiziger wat speciaals: Haarlem-Hoorn, Haarlem – Zandvoort, Baarn – Utrecht Overvecht, Amsterdam Centraal – Utrecht Centraal, Almere Centrum – Lelystad Centrum en Sittard – Maastricht. Het winnende trac? krijgt de titel ‘Mooiste treinreis van Nederland 2016’, waarbij er voor reizigers een audiotour komt met de hoogtepunten op het gebied van cultuur, natuur en geschiedenis”. Met de verkiezing wil NS aandacht vragen voor de schoonheid van Nederland. Reizigers die stemmen maken kans op een dagje uit langs het mooiste trac?: bestaande uit een wandeling met een gids, een diner en hotelovernachting in ??n van de steden aan het traject.