De miljoenenlijn tussen Schin op Geul en Kerkrade bijvoorbeeld.
Ik heb jullie hulp nodig. Mijn zoon is vandaag aangenomen op de ICT Academie in Utrecht. Columbuslaan 540.
Nou zijn we op zoek naar 't goedkoopste OV abonnement. Vanaf Capelsebrug of Alexander. Wij zien door de bomen het bos niet meer. Anyone?
MBO-studie?Hij wordt volgend jaar 18. Dan heeft hij er pas recht op. Toch?
Bus abbo vanaf capelse brug (bus 195) of trein abbo vanaf Alexander naar Utrecht cs met een fiets erbij.Ik heb jullie hulp nodig. Mijn zoon is vandaag aangenomen op de ICT Academie in Utrecht. Columbuslaan 540.
Nou zijn we op zoek naar 't goedkoopste OV abonnement. Vanaf Capelsebrug of Alexander. Wij zien door de bomen het bos niet meer. Anyone?
Weet je de lestijden van je zoon? Als hij veel in daluren kan reizen kun je een altijd voordeel abbo pakken. Krijg 40% korting in daluren en 20% in de spits en overige vervoersmiddelen. Het abbonement zelf kost 25 euro per maand.
En van CS met zo'n fiets naar die MBO valt vies tegen. Die school staat helemaal bij de IKEA bij de Galecopperbrug.
En prorail krijgt het weer voor elkaar om onderhoud te plegen bij de kuip op een wedstrijddag, ik ben blij dat ik niet ga.