Dan heb je het heel snel gedaan. Er was iemand tussen Schiedam en Delft voor de trein gesprongen. De trein zou vervolgens via Gouda naar Den Haag en verder rijden, maar dat duurde vervolgens ook nog een hele tijd voordat de trein daadwerkelijk ging vertrekken. Ik kwam een uur later op het station aan dan gepland. Gezien ik wel snel de voetbaltrein vanuit het stadion had, was ik toch zo'n drie kwartier op Rotterdam CS. Beetje veel van het goede. Wat wel positief was is dat de treinen wel gewoon hun dienst afreden. Die waar ik in zat kwam rond kwart voor twee aan op Amsterdam Lelylaan i.p.v. tien voor een, maar die van een half uur later zou ook gewoon nog haar dienst af rijden en rond tien voor half drie aankomen. Zo komt iedereen uiteindelijk wel op het station van bestemming en kon ik gewoon op het fietsje verder naar huis. Al ben je wel de lul als je normaal gesproken een overstap moet hebben op Schiphol of Amsterdam CS. Voor die categorie was het mooi geweest als ze een treinstel hadden geregeld die over de hogesnelheidslijn kon rijden richting Schiphol en Amsterdam CS. Moet ik zeggen dat ik weinig klachten heb gehoord, dus die categorie mensen zaten er niet of nauwelijks of konden wellicht ook via Utrecht.